Bjonski Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Er sikkert masse tråder om dette allerede, men orker ikke å lete gjennom alle for å kanskje få svar på det jeg er ute etter. Jeg har spilt trial, og likte det jeg opplevde. Spørsmål: 1- Når jeg kjøper boksen så følger det med 30 dager gametime, må jeg registrere visakort for å få disse 30 dagene? 2- Funker det med Visa Electron, eller må jeg kjøpe gamecards? 3- Hvordan er det med armor? er det et stort utvalg, eller går alle rundt i det samme?
Crowly Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 1. Så vidt jeg husker så må du det. 3. Vil varriere fra klasse til klasse selvfølgelig, men jeg tror ikke det er det største utvalget hvis du skal ha "det beste" ved lvl 50 for din klasse. Men er kun lvl 45, så dette er basert på det inntrykket jeg har fått av hva jeg har lest rundt på div Lotro forum.
vcx Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 1- Du må ikke registrere visakort når du har 30dager pre-paid. Du bare skriver inn den nøkkelen som følger med og vips så har du 30 dager. 2- Visa Electron(ic) funker ikke siden det er kun for elektronisk bruk. Antar at du er under 18 siden du har det, en mulighet da er å overføre penger fra Nettbank(hvis du har det) og over til PayPal. PayPal kan du betale med 3- Tror det er ganske stort utvalg. Er kun lvl 25, men de jeg ser er aldri like. Aner ikke hvordan det er på høyere level dessverre. Mvh, Howen \\ Lindrond
Bjonski Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 (endret) Var i byen i dag.. også ville jeg ikke dra før jeg hadde kjøpt et nytt spill.. Så valgte å kjøpe lotro + gamecard. Installerer nå Endret 22. desember 2007 av Bjohansen
Codeboss Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) nr. 2 Ja du kan bruke visa electron. Endret 5. januar 2008 av Codeboss
Laland Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Har sett litt på Lotro men er skeptisk til å gi de visakortet mitt. trenger jeg å gi de visa-kortet selv om jeg kjøper ett prepaid kort? (mens jeg er igang, noen som har en link til ett sånt kort?)
Christeven Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har sett litt på Lotro men er skeptisk til å gi de visakortet mitt. trenger jeg å gi de visa-kortet selv om jeg kjøper ett prepaid kort? (mens jeg er igang, noen som har en link til ett sånt kort?) nei jeg spiller lotro, jeg bruker kun gamecards. det er broren min sitt spill, han er under 18 så han har ikke visa, han som lagde accounten, innstalerte osv.. så du må igge gi noen bankinformasjon. Endret 6. januar 2008 av Christeven
vcx Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har sett litt på Lotro men er skeptisk til å gi de visakortet mitt. trenger jeg å gi de visa-kortet selv om jeg kjøper ett prepaid kort? (mens jeg er igang, noen som har en link til ett sånt kort?) Du trenger IKKE å oppgi visakort hvis du kjøper pre-paid kort. Hvis du er usikker på visakort og slikt kan du jo også: Opprette en PayPal bruker, overføre penger via nettbank til din PayPal bruker og betale med PayPal. Esken ser slik her ut(Kortet ligger på innsiden.) Endret 6. januar 2008 av Howen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå