NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 United har slike sanger, akkurat som Liverpool har Munich-sanger.
fakey Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.
Juggel Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien. Og hvem er "de"?
Jefe Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Verdens beste supportere. Hvem er verdens beste supportere?
NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien. Seriøst, dette blir for dumt, hold deg for god for slikt.
iDude Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil.
fakey Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil. Ja verdens beste supportere er vel snille?
Juggel Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Når andre Manu fans kommer og sier at det du skriver er tåpelig fakey, så burde du kanskje ta deg selv i nakken og tenke deg om.
fakey Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Når andre Manu fans kommer og sier at det du skriver er tåpelig fakey, så burde du kanskje ta deg selv i nakken og tenke deg om. Evt. ikke. Jeg velger egentlig selv om jeg vil håne Heysel/Hillsborough, hva andre United-supportere mener om det bryr jeg meg egentlig ikke om.
Juggel Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Jaja, deg om det. Trist er det nå i hvertfall, at noen mennesker ikke eier et snev av respekt for andre.
fakey Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Respekt for de døde? Joda. Respekt for de ansvarlige? Nei!
Juggel Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Og de ansvarlige mener du tydligvis er Liverpool supporterne, omtalt som "verdens beste supportere". At du videre påstår at de har stått for to massedrap, er jo skammelig. Det er noe enhver fotballsupporter burde holde seg for god til.
deleder Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) Liverpool har vel ikke bare stått for 2 drap. Endret 24. desember 2007 av deleder
iDude Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil. Ja verdens beste supportere er vel snille? Gjør deg selv en tjeneste og les litt om bakgrunnen for Hillsborough før du driter deg ut. Det kunne skjedd med hvilket som helst lag i England - Hillsborough førte til massive endringer i hvordan arenaene ble bygd oppp. Ellers håper jeg forumnissen snart tar et besøk og gir noen en fortjent juleferie
Raste Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Dette blir jo bare mer og mer en tragisk gresk tråd.
bertie Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 There's only one UNITED! Og det ligger endel lenger nord og har endel bedre supportere!! HOWAY THE TOON! bertie ps. GOD JUL
fakey Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 There's only one UNITED! Og det ligger endel lenger nord og har endel bedre supportere!! HOWAY THE TOON! bertie ps. GOD JUL Prøv å fortell de gutta i Pool-tråden det du.
Anbefalte innlegg