Gå til innhold

Hvor mange ganger har man utd vunne champions league

bennyt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.

Skrevet
Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.

Og hvem er "de"?

Skrevet

Seriøst, dette blir for dumt, hold deg for god for slikt.

Skrevet
Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil.
Skrevet
Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil.

Ja verdens beste supportere er vel snille? :roll:

Skrevet
Når andre Manu fans kommer og sier at det du skriver er tåpelig fakey, så burde du kanskje ta deg selv i nakken og tenke deg om.

Evt. ikke. Jeg velger egentlig selv om jeg vil håne Heysel/Hillsborough, hva andre United-supportere mener om det bryr jeg meg egentlig ikke om.

Skrevet

Og de ansvarlige mener du tydligvis er Liverpool supporterne, omtalt som "verdens beste supportere". At du videre påstår at de har stått for to massedrap, er jo skammelig. Det er noe enhver fotballsupporter burde holde seg for god til.

Skrevet

Ja verdens beste supportere er vel snille? :roll:
Gjør deg selv en tjeneste og les litt om bakgrunnen for Hillsborough før du driter deg ut. Det kunne skjedd med hvilket som helst lag i England - Hillsborough førte til massive endringer i hvordan arenaene ble bygd oppp.

Ellers håper jeg forumnissen snart tar et besøk og gir noen en fortjent juleferie

Skrevet
There's only one UNITED!

Og det ligger endel lenger nord og har endel bedre supportere!!

HOWAY THE TOON!

bertie

ps. GOD JUL

Prøv å fortell de gutta i Pool-tråden det du. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...