Nedward Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Vel som tittel sier, jeg trenger hjelp til å finne noen gode "Scrolling shooters" (spill av typen R-Type) til pc. Det eneste jeg har har funnet tak i som er av nyere dato (etter 1995) er Soldner-X: Himmelssturmer. Så det jeg er på jakt etter er den typen spill. Kanskje, hvis det finnes, et spill som tillater litt oppgraderinger og slikt. Det synst jeg det var dårlig med Soldner-X. Derfor håpet jeg at noen andre vet om flere tittler i sjangeren. Endret 21. desember 2007 av Dj_eLmO
Kharan Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Eventuelt http://www.pixeljam.com/gammabros/online/ - Gamma Brothers. Et ganske retro men også underholdende skytespill. Får straks minner til sen C64-æra av dette.
AvidGamer Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Har du Nintendo DS vil jeg anbefale Nanostray, ufattelig bra spill!
Licht Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Alle Metal Slug-spillene er ubestridte konger i sidescroller-genren. Vet ikke helt om du får tak i dem på PC... Kanskje om du skaffer deg en Neo-Geo-emulator. De finnes samlet i en pakke til Wii (og PS2?), i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå