Gå til innhold

Neon Genesis Evangelion


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilken serie er det snakk om?? tror ikke jeg har sett den....

 

men har sett Love Hina og Chobits... begge er konge ^-^

 

det er jo mange andre bra serier også. Full Metal Panic der de styrer scvæære roboter, Happy Lesson som minner ganske mye om Love Hina (samme sjangeren)

Hand Maid May som minner om Chobits,

Onegai Teacher er ogå en fet serie..... kunne fortsatt i en evighet men det gidder jeg ikke ^-^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Pilotene må være født på samme dagen som "the first inpact" som noen sa tidligere.

 

*hysj* url/ftp */hysj*

 

Stemmer det da? Har alle de pilotene bursdag på samme dag?

 

Jeg trodde det jeg. Det er en stund siden jeg så det sist.

url/ftp

 

Det er den 5 piloten som er født på den samme dagen som impact. For å bli pilot må de være unge 14tisser

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har sett Evangelion selv også. Det er en ganske bra serie, selv om slutten(e) kan være veldig forvirrende. Men man må bare resonnere seg fram til det.

 

Liker også en annen mecha anime som heter RahXephon, den har noe av den samme storyen som NGE, men jeg liker RahXephon bedre, p.g.a av at personene er mer likandes. (Shinji er en j***a sytepave! :D)

 

Ellers ser jeg regelmessig anime, følger for tiden med på Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, Wolf's Rain, Inu Yasha og Azumanga Daioh.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Så hele serien + Death And Rebirth og End Of Evangelion til en kompis for en uke siden. Beste serien jeg har sett, selv om jeg ikke forsto mye av slutten ...

"First Impact" var så vidt jeg forsto den astroiden som kræsja med jorden for mange millioner år siden, og "Second Impact" var det som skjedde når Gendou reduserte Adam til "foster stadium" og ble kalt "Second Impact" fordi det ble offisielt sagt at det var en astroide som kræsja i antarktis.

En pilot må være 14 år og ha mistet moren sin.

Lenke til kommentar

Det er ikke så lenge siden jeg faktisk begynte og bli opphengt i akkurat anime.. men jeg synes NGE er noe av det beste jeg har sett ,den begynte helt greit liksom med få spørsmål om ka som har sjedd og innimellom var det småhumor men forsvant mot slutten og ble erstattet med en tønne spørsmål som skal helst være ubesvart ellers tror jeg ikke serien hadde vært det den er :Næmelig helt konge :) En annen serie jeg annbefaler er Trigun og Onegai Teacher selvom sistnevnte er søt i store doser ( har nettopp begynt og se oppfølgeren onegai twins som er sinnsykt morsomt )

Lenke til kommentar

Hellsing var den første anime serien jeg så.

Husket jeg satt på et lan og hadde liksom ikkeno å gjøre, så sa en kompis at jeg måtte se Hellsing. Jeg som på den tiden hatet anime, fordi det var "tegnefilm", men så begynte jeg å se Hellsing og var hektet fra første Episode!

Digger Alucard!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...