Gå til innhold

Klarte noe med BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt at hvis man har 256 RAM og spiller BattleField 2 som krever 512 RAM? hjorde dette for et par måneder siden men slettet det pga. gikk for tregt :(

Har tenkt å kjøpe det men er ikke sikker på om den klarer den nå :/

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok litt for tungt for dataen din.

Du burde oppgradere PC-en din(hovedkort, skjermkort, ram og prosessor + evt. harddisk)

Siden 256 mb ram er veldig lite, antar jeg at du har gammel pc, og da bør den oppgraderes=)

Skrevet
Det blir nok litt for tungt for dataen din.

Du burde oppgradere PC-en din(hovedkort, skjermkort, ram og prosessor + evt. harddisk)

Siden 256 mb ram er veldig lite, antar jeg at du har gammel pc, og da bør den oppgraderes=)

Får ikke lov å kjøpe over internett xD de er så strenge med handel på internett :( Skjønner meg ikke på dem :( men dataen er fra 2003-2005? er ikke sikker

tror jeg bare trenger RAM og prosessor. Er 250 GB harddisk bra nok? Til og med BF Vietnam tar en stund å loade på laveste grafikk

Skrevet

Det er mest sannsynlig pga. lite ram og evt. dårlig prosessor! 250 GB holder i lange baner! Har spilt på en laptop 80 GB i tre år jeg nå!=) Det har holdt i massevis, men når til og med CS lagger, er det på tide med en ny en=)

Hvilken prosessor og hovedkort har du?

Og hvilket skjermkort?

Forresten, elkjøp oppgraderer PC-en for deg, tror jeg! Koster sikkert 2-300 pluss komponenter=)

Skrevet (endret)

Prossesor: Intel® Celeron® CPU 2.40 GHZ

Hoved-kort: hvor finner jeg det?

Skjerm-kort: Radeon 9550 og Radeon 9550 secondary

Endret av AOE3
Skrevet

uhm... Må ikke spørre om så vanskelige spørsmål:P Sats på å kjøpe en 1 GB ram-brikke i starten du!=)

Så kaster du 256 brikken så langt du klarer, måler opp, og sender inn til guinness rekordbok! Kanskje du blir verdensmester i ram-kasting^^

Skrevet
uhm... Må ikke spørre om så vanskelige spørsmål:P Sats på å kjøpe en 1 GB ram-brikke i starten du!=)

Så kaster du 256 brikken så langt du klarer, måler opp, og sender inn til guinness rekordbok! Kanskje du blir verdensmester i ram-kasting^^

har oppdatert posten. hvis jeg får kjøpt en 1GB Ram så skal jeg prøve det xD hvet du hva det koster?

Skrevet

Hei.

Har 1 GB RAM, som faktisk er for lite. på pakningen til BF står det at den krever MINST 512 MB. det er det minimale for at du kan spille det, uten total lagg.

Med 1 GB RAM får du spilt på low/medium (hvis du har andre komponenter som klarer dette)

men selv på low hender det at det fryser seg.

byttet ut fra 1 GB til 2 GB, da dette har sluttet å skje.

skal du først kjøpe RAM, kjøp 2 GB er ikke mer enn 2-3 hundre KR dyrere enn 1 GB :)

får OK 2X1024 RAM til rundt 800 kr vel? :)

Skrevet
Det er mest sannsynlig pga. lite ram og evt. dårlig prosessor! 250 GB holder i lange baner! Har spilt på en laptop 80 GB i tre år jeg nå!=) Det har holdt i massevis, men når til og med CS lagger, er det på tide med en ny en=)

Hvilken prosessor og hovedkort har du?

Og hvilket skjermkort?

Forresten, elkjøp oppgraderer PC-en for deg, tror jeg! Koster sikkert 2-300 pluss komponenter=)

"Har spilt på en laptop 80 GB i tre år jeg nå!=)"

har vel ikke noe å si om du har 1 Terra eller 100 GB? så lenge du har nok plass+ noen GB til, så skal det vel kjøres likt?

Skrevet

"har vel ikke noe å si om du har 1 Terra eller 100 GB? så lenge du har nok plass+ noen GB til, så skal det vel kjøres likt?"

Jada, men poenget er at 80 GB er lite plass. Og det at jeg har klart meg på det i tre år, og i løpet av den tida hatt flere spill pluss hele musikksamlinga på den disken, var bare et argument for å underbygge påstanden om at 250 GB holdt. Men det skal sies at ytelsen på disken går ned, jo fullere den er.

I tillegg, så har det som oftest noe å si. For ettersom han hadde 256 mb RAM, antok jeg at PC-en hans var gammel, og dermed hadde både dårlig plass og lav lese/skrivehastighet. De fleste gamle disker har lite plass, og de er rett og slett utrolig treige.

De fleste hovedkort har støtte for flere rambrikker, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...