ZaiCoN Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 vet at det kommer te å koste å lvle tlen, har 363 nå, skal gjøre mye quest så tjener lett inn endel gull
Xint Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast. takk for den og når det gjelder signaturen som alle snakker om så er den ikke over maks linje signaturen, hadde akkurat over før, fikk pm av moderator, fiksa det og fikk den godkjent som den er nå når det gjelder pvp sett, er arena settet bedre en gladiator settet? Sånn at det er klart, så VAR gladiator settet ett arena sett før det ble kjøpbart for honor istedet. Og Merciless/Vengeful er direkte oppgraderinger av vanlig Gladiator.
Skagen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 9 innlegg med off-topic angående signatur er fjernet. Vennligst hold dere til tema. Til informasjon: I retningslinjene står det svart på hvit at det skal være max. 4 linjer i Diskusjon.no-skinnet. Om dere ønsker å diskutere signaturer eller retningslinjer som regulerer bruk av signatur, kan dere gjøre dette i Tilbakemeldinger om forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast. takk for den og når det gjelder signaturen som alle snakker om så er den ikke over maks linje signaturen, hadde akkurat over før, fikk pm av moderator, fiksa det og fikk den godkjent som den er nå når det gjelder pvp sett, er arena settet bedre en gladiator settet? Sånn at det er klart, så VAR gladiator settet ett arena sett før det ble kjøpbart for honor istedet. Og Merciless/Vengeful er direkte oppgraderinger av vanlig Gladiator. Gladiator er season 1, Merciless er season 2 og Vengeful er season 3. Bare for å sette det i et bedre perspektiv.
Saggy Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast. Vel, for å ta det veldig grovt med litt theory crafting. Si en 150 casts med fireball over en periode på 10 minutter (da har jeg lagt inn en periode på 1.5 min for litt Invis, reposisjonering og evo etc.), du vil i teorien få 15 clear casts noe som vil tilsvare nesten 7000 i mana om du bruker dem på fireballs. Den nye Mana Emerald'n vil i gjennomsnitt gi deg 2400 hver cooldown (akkuratt nå opererer blizz med 2340-2460 mana per use og 3 charges) og med en ruby (1100 mana i gjennomsnitt) i bagen i tillegg vil du være oppe i 8300 mana kun fra gems. Ellers baserer deep-fire seg veldig mye på Master of Elements mana regain noe som vil forbli uforandret. Jeg har strengt tatt heller aldri måtte gå igjennom mer enn evo, et par mana gems og en pot eller tre på noen boss, mye grunnet at innen jeg har kommet så langt har vi enten drept bossen eller så vil raid mana være såpass kraftig redusert at det er snakk om wipe. Så Icy Veins ser ut til å bli det nye dps talentet alle vil ta. Endret 22. desember 2007 av Saggy
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast. Vel, for å ta det veldig grovt med litt theory crafting. Si en 150 casts med fireball over en periode på 10 minutter (da har jeg lagt inn en periode på 1.5 min for litt Invis, reposisjonering og evo etc.), du vil i teorien få 15 clear casts noe som vil tilsvare nesten 7000 i mana om du bruker dem på fireballs. Den nye Mana Emerald'n vil i gjennomsnitt gi deg 2400 hver cooldown (akkuratt nå opererer blizz med 2340-2460 mana per use og 3 charges) og med en ruby (1100 mana i gjennomsnitt) i bagen i tillegg vil du være oppe i 8300 mana kun fra gems. Ellers baserer deep-fire seg veldig mye på Master of Elements mana regain noe som vil forbli uforandret. Jeg har strengt tatt heller aldri måtte gå igjennom mer enn evo, et par mana gems og en pot eller tre på noen boss, mye grunnet at innen jeg har kommet så langt har vi enten drept bossen eller så vil raid mana være såpass kraftig redusert at det er snakk om wipe. Så Icy Veins ser ut til å bli det nye dps talentet alle vil ta. Mister du 50 casts på invis (5-6 sekunder) evo (8/10 sekunder) og litt flytting på seg? o,O
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gå for gladiator settet, det fungerer bra til pve også
olegunnaro Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gå for gladiator settet, det fungerer bra til pve også Hvis du med bra mener at det er bedre en ingen ting, så er det vel bra. Man får bedre blå items til pve enn gladiator settet egentlig.
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gå for gladiator settet, det fungerer bra til pve også /fail
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gå for gladiator settet, det fungerer bra til pve også Nei.
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Neivel? si meg en god grunn til at ikke det fungerer i pve også da?
Frohman Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Mye stamina, og resillience, som overgår mye +damage og +int som kunne ha vært der istedetfor. Å bruke mange timer på å skaffe gladi settet er bortkastet, når man kan bruke kortere tid på å skaffe bedre PvE blues. Så det så.
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Vel det kan jo så være, men på de realmene jeg har spillt så er det nesten umulig å få pug's som funker Da er det bedre å bruke endel timer på pvp, istedet for å kaste bort masse tid på instancer som aldri fullføres, tanks som dc'r midt i osv Det mener da ihvertfall jeg (men ja det er helt sikkert bedre med fullt pve gear)
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Neivel? si meg en god grunn til at ikke det fungerer i pve også da? For lite int og crit, null hit, altså de statsene Mage MÅ ha.
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Neivel? si meg en god grunn til at ikke det fungerer i pve også da? For lite int og crit, null hit, altså de statsene Mage MÅ ha. Ja de er kanskje ikke optimale, men om du har 4 pieces fra gladiator settet så har du fortsatt endel items som du kan ha hit på (de fleste raidgrupper har vel en elemental shammy også) Så jeg ville helt klart gått for gladiator stuff (ihvertfall ett par deler) til man kommer seg ett stykke inn i kara
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Neivel? si meg en god grunn til at ikke det fungerer i pve også da? For lite int og crit, null hit, altså de statsene Mage MÅ ha. Ja de er kanskje ikke optimale, men om du har 4 pieces fra gladiator settet så har du fortsatt endel items som du kan ha hit på (de fleste raidgrupper har vel en elemental shammy også) Så jeg ville helt klart gått for gladiator stuff (ihvertfall ett par deler) til man kommer seg ett stykke inn i kara Nei, de er langt fra optimale, helt riktig. Skal du få 13% hit (3% fra talents) fra resten av gearet, så må du gimpe damage og crit ENDA mer enn det du har gjort med å ta 4 deler av G1. Langt fra alle, eller mange har en elemental shaman, de er faktisk ganske sjelden vare. Spesielt gode shamans. Skaff deg crafted gear, det er bedre.
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Vel det er få som starter å raide med 13% hit Uansett ville jeg ha gått for gladiator settet jeg da , men jeg er av dem som ikke gidder å farme gull/mats lengre å syntes det er mye morsommere å farme honor (men ja jeg er elemental shammy så jeg trenger ikke å tenke stort på hit)
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Vel det er få som starter å raide med 13% hit Uansett ville jeg ha gått for gladiator settet jeg da , men jeg er av dem som ikke gidder å farme gull/mats lengre å syntes det er mye morsommere å farme honor (men ja jeg er elemental shammy så jeg trenger ikke å tenke stort på hit) Vil si at blå questrewards er bedre en PvP items.
Xint Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Vel det er få som starter å raide med 13% hit Uansett ville jeg ha gått for gladiator settet jeg da , men jeg er av dem som ikke gidder å farme gull/mats lengre å syntes det er mye morsommere å farme honor (men ja jeg er elemental shammy så jeg trenger ikke å tenke stort på hit) Om du er elemental shaman så vet du vel lite om Mage itemization ? Hit er førsteprioritet å stacke som mage når man begynner å raide.
daruu Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Vel det er få som starter å raide med 13% hit Uansett ville jeg ha gått for gladiator settet jeg da , men jeg er av dem som ikke gidder å farme gull/mats lengre å syntes det er mye morsommere å farme honor (men ja jeg er elemental shammy så jeg trenger ikke å tenke stort på hit) Om du er elemental shaman så vet du vel lite om Mage itemization ? Hit er førsteprioritet å stacke som mage når man begynner å raide. Vel har spilt endel mage også (en kompis sin + har en 54 selv) samt at jeg har raida med de fleste classes i wow, så vet vel litt Og ja, hit er viktig, men jeg mener at man ikke trenger å ha 13% hit når man begynner å raide Men for all del er du av dem som gidder å farme gold og mats så er kanskje det ett bedre valg å skaffe crafted sets
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå