Gå til innhold

Nytte av 8800GTX - hvilke spill burde jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Heisan,

 

Ny pc kommer på døren i kveld og jeg tenkte jeg skulle kjøpe et par spill for å feire anledningen! (Tidlig julegave til meg selv).

 

Tenkte å kjøpe ett første-persons skyte spill og et RTS for å spille online.

 

Hvilket spill burde jeg kjøpe for å virkelig utnytte systemet til maks?

Kjappe specs: Q6600, 8800 gtx768mb, 4 gb ram og windows vista

 

mag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Maks? Crysis :D

Flyt? COD 4

 

Thx,

 

Begge er 1-person så kjøper bare ett av de. Burde jeg gå for COD 4 eller Crysis hvis man også legger med spilleopplevelse som et kriterium?

 

Spørs ka du meiner med spillopplevelse.

CoD4 har veldig kort enspillerdel, men god grafikk, og krever ikkje masse av maskina, så med 88GTX vil du dra det veldig bra.

 

Crysis, veldig god grafikk og fysikk, du vil kunne dra det relativt bra på max instillinger uten AA vil eg tro.

Enspillerdelen er ikkje veldig lang den heller, men vanskligere syns eg. Så tok lengre tid.

Slutten på Crysis taper seg veldig, men er ekstremt moro i begynnelsen.

 

Multiplayer i CoD4 er noke tam syns eg, men veldig mange som liker det.

 

Statshorer :innocent:

 

 

Crysis MP er ikkje annet enn heilt tam. Utrolig lite underholdende etter min meining.

Siden eg ikkje likte verken MP på Crysis eller CoD4, ville eg valgt Crysis.

 

EDIT: Leif var på besøk.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Selv har jeg Bioshock og Gears of War til Pc. Liker dem begge veldig mye.

 

Bioshock er bare singelplayer, men er et av de beste singelplayer fps`ene jeg har spilt i alle fall, grafikken er veldig go, særlig vannet. Så med 8800gtx kan du nok kjøre det ganske høyt på settings.

 

Gears of War taler for seg selv da, du har sikkert sett om det på 360. Men et digg spill

Lenke til kommentar
Selv har jeg Bioshock og Gears of War til Pc. Liker dem begge veldig mye.

 

Bioshock er bare singelplayer, men er et av de beste singelplayer fps`ene jeg har spilt i alle fall, grafikken er veldig go, særlig vannet. Så med 8800gtx kan du nok kjøre det ganske høyt på settings.

 

Gears of War taler for seg selv da, du har sikkert sett om det på 360. Men et digg spill

 

Thx,

 

GoW har jeg på 360'en så regner det som litt lite aktuelt. Bioshock har jeg hørt mye bra om, men med drawback at det ikke er multiplayer noe jeg er litt skeptisk til.. Takk for svar forresten :)

 

hva med RTS'er? Noen som har forslag? Har Company of heroes allerede på den gamle maskinen og likte det veldig godt. Noen andre nye RTS'er som er hot om dagen?

 

mag

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Synes du skal gå for call of duty 4 jeg, veldig bra spill. Kommer til å se flott ut på en pc som din. At onlinedelen er dårlig er bare tull, men hver sin mening. Har klokka inn mange, mange timer på cod4 nå. Noe av det beste som har kommet på lenge synes jeg da :)

 

Ja, som eg nevnte, veldig mange syntes MP er bra i CoD4, men eg syntes i alle fall i den var noke.

Men siden så mange liker det, så har det sikkert med at eg kanskje har en smule sær spillsmak, men det er no så.

Lenke til kommentar

Har fått PC-en i hus og har fått kjøpt opposing fronts (company of heroes), men har ikke bestemt hvilke 1-persons spill enda. Ser ut som om det blir COD4, men ikke helt sikker enda.

 

Sliter med å få koblet til spillere i company of heroes. Noe drit..jaja..

 

uansett er PC-en supersweet. 24" skjerm med 1920 x 1200 er en helt ny opplevelse.

 

mag

Lenke til kommentar

Vanskeligere? Excuse meh, prøvd cod4 på veteran? xD

 

Men er forsåvidt enig. CoD4 hvis du vil ha god grafikk og flyt, den klassiske frustrerende veteran-nivået på singleplayer (hele singleplayer føles ut som en lang kinofilm) og en bra online del der du kan designe dine egne våpen og hvilke skills du skal ha. Har spillet selv, er fornøyd med det. Du kommer ikke til å angre.

 

Crysis hvis du vil ha hm, den beste jævla grafikken på markedet til nå. Har ikke spillet, men hvis du liker å bygge egne maps og leke deg, og selvfølgelig realisme, er dette for deg. Hvis du likte FarCry, elsker du dette. Du kommer til å ha god flyt på spillet, men ikke forvent deg samme flyt som på CoD4. Onlinedelen er jeg forøvrig ukjent med.

 

Jeg ville ha valgt Cod4 hvis jeg var deg, men det er min mening ;)

 

Og gratulerer med ny PC, forresten. Kos deg :wee:

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar

Har teamfortress2 fra før så det kan jeg faktisk prøve, hadde helt glemt det.. Thx :)

 

Ellers ser det ut som om det blir COD 4 innkjøp i løpet av dagen. Likte ikke farcry så kanskje greit å ikke kjøpe crysis.

 

PC-en går fortsatt bra og har ikke opplevd noe problemer enda :)

Lenke til kommentar

Company of heroes oposing forces er et meget godt valg, må være det beste RTS som noen sinne er laget, tror det tar lang tid før jeg legger det fra meg... Er noe med spillbarheten og stemingen som er så ekstremt bra....

 

Cod 4 er meget bra, litt kort da

 

cryisis gir deg kanskje mer for pengene, har kun spilt demoen her selv så skal ævre forsiktig med hva jeg sier.... men likte du ikke farcry er det sikkert bra og styre unna, ganske likt egentlig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...