Gå til innhold

Ditt Beste Karazhan team.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw, rogues eier på Prince! ;) Cloak of shadows ftw. Dodger annenhver nova ca.

Uansett, å bli outdpsa av en fury warrior som rogue pre BT på non aoe fights er fyfy. (men så får jo rogues Warglaives i BT da så da er det game over)

Dessuten er det eksempelet med illhoof ganske tafatt ettersom en kan sammenligne det med warlocks som seeder og nuker på den fighten. Ikke akkurat en representativ dps.

Skrevet
Hvis en gjør 10% av all damage, du gjør 30% mer enn det så vil jo du da gjøre 13% ikke 40%

Du gjør tross alt bare 30% mer enn hans totale damage

Aah, nå skjønner jeg!

Du fortalte det på en mye enklere måte..

Skrevet

Som min guild master sier: Who the fuck cares about damage meters anyway.

For et fullt Kara run ville jeg gått for noe slikt:

Warrior (main tank)

Feral druid (off tank, men en godt gearet fury/prot warrior funker også fett)

Holy pala (healer, blessings)

Holy priest (healer, shackle)

Resto druid (healer)

Shadowpriest (dps, mana battery, shackle)

Mage (vann og brød, AoE, counterspell, spellsteal)

Rogue (dps, kick)

Warlock (dps, enslave, banish)

BM hunter (dps, trap)

Har ikke gjort mange runs med shamans så er ikke helt sikker på hva de eventuelt skulle ta over for.

Skrevet

Enig at damagemeter er noe møkk og mange klasser gjør ikke jobben sin pga mer damage som rogues som ikke kicker stunn osv og mages som ikke sheeper etter pull og shadowpriests som ikke gidder å slenge inn en heal om alle healere er død og bossen på 5 %

Men på den andre siden så er det mange som har en intern konkurranse og om halve raidet vil være top damage så blir total dpsen bedre

Skrevet

Om det var det du mente, så får jeg vel tro deg. Trodde du mente at du lå 30% lengre opp på damagemeter enn hunterne i KZ, så ^^,

Skrevet (endret)
Ikkje spel dum. Man kan ikkje kjøre konstant aoe i dei 3-5 minuttene det tar utan å gå tom for mana.

seed of coruption->seed of coruption->seed of coruption->seed of coruption->seed of coruption->seed of coruption->dark pact->seed of coruption->seed of coruption->dark pact->seed of coruption->seed of coruption->life tap->seed of coruption->seed of coruption->life tap->seed of coruption->seed of coruption->life tap->seed of coruption->seed of coruption->dark pact-> ETC ETC ETC

ikke no problem me mana på ilhoof egentlig

Endret av lmthaman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...