Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

---> Please hjelp meg! <---


Anbefalte innlegg

Please les dette! Jeg trenger hjelp!

 

Okei her er dealen: Jeg spiller cs (counter strike - som er ett multiplayer spill). Etter at jeg hadde hatt spillet i to dager - begynte det av og til å komme opp rosa prikker - og spillet klikket. Jeg postet en ny tråd på catch gamer - som er et spillforum. Der sa de fleste at jeg sikkert bare trengte ny driver - de spurte hvilket grafikkort jeg haddde - og jeg sa je ghadde Nvidia Ge Force 6800 GPU, ett eller annet. Så postet en admin en download link til meg - og jeg sletta den gamle driveren - slik som det stod at jeg skulle. Så restartet jeg pcen og oppløsningen ble heelt sugen. JEg innstallerte den nye driveren - alt så ut til å funke perfekt. Men så når jeg spilte cs, stoppet hele pcen opp. Så rebootet den seg. Nå kommer jeg ikke inn på dataen - uten å starte den i sikkerhetsmodus. Viss jeg starter den på vanlig måte kommer det bare opp "no signal" etter en liten stund.... Det virker som om det er noe gale med grafikkkortet også, fordi det går dødssakte å bla nedover på internett sider (sikkerhetsmodus med nettverk). Fargene er også uklare og uskarpe. Er det noen som har noen tips?

 

Kan jeg prøve å laste ned ny driver- i så fall, skal jeg laste ned Nvidia driver eller til det vanlige grafikkkortet - på fujitsusiemens.com?`(Har en pc kalt FujitsuSiemens SCALEO T). Prøvde laste ned driver - men setupen vil ikke starte i sikkerhetsmodus, og pcen vil ikke starte på vanlig måte heller.

 

Håper på seriøs og rask respons på denne folkens!!

 

 

Vennlig hilsen Lasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

 

Men da har jeg vel ingen driver? O_o

 

sart den i sikkerthetsmodus, fjern driveren. Start på nytt, Vist den starter i fint no(uten sikkerthetsmodus) laster du ned ein ny driver fra nivada, da funker den sikkert.

 

Edit: Formatere?

 

 

Mente å quote denne - ny bruker :p

 

Da har jeg vel ingen driveR? :p

Lenke til kommentar

? Han sier jo at du skal nedlaste en ny driver etter at du har slettet og restartet. :)

Ps: Når du har slettet driveren så vil windows autoamtisk installere en middlertidig (ekstremt dårlig) driver for at du skal faktisk kunne bruke skjermen.

Du trenger dog en ny nVidia driver for å få det til å fungere i spill.

 

Ganske latterlig emnetittel ja.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...