Gå til innhold

Norton 360 skal oppdateres


Anbefalte innlegg

Symantec har laget Norton så dårlig i alle år at jeg gidder ikke en gang å vurdere det mer. Det er tragisk. Det værste jeg veit er alle de ferdig pcene det er bundlet med i 3 mnd. Det er jo nesten umulig å bli kvitt det uten at en trenger en full formatering og reinstall på maskinen.

 

Jeg får det også gratis med telenor, men ikke sjans i verden for at jeg at jeg bytter ut mine Kaspersky lisenser med den bloatware ressurs sugern der.

 

Som en annen var inne på. Nero er samma ulla nå. De har gått bra å være best til crap. Alt for mye dritt og møkk.

 

Vel.....Jeg har fjernet forhåndsinnstalllert symantec fra ihvertfall 30 maskiner. (supporterer litt privatmaskiner til folk som jobber her) Alle uten problemer. Så jeg vet ikke hva som skjer på dine maskiner...

 

Når det gjelder Nero...De har en mediaserver programvare som er genial. Kjører den på maskinen hjemme. Har så tilgang til alle film og musikk filene mine på ps3. Veldig fornøyd med den delen.

Dere som klager på nero, man KAN jo ta en custom install og velge vekk alt man ikke vil ha, sånn at man kun får de 30-100mb som brenneprogrammet tar.

 

Ellers har jeg holdt meg unna Norton ja.. Avast <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Ironi - for å være på den sikre siden*

 

Ja har selv testet den genial Game mode som 360 har, her får man faktisk lov til å spille!. Det brukes ca like mye ressurser, men man slipper jo å få popp up om sperringer samt at hele spillet blir avbrutt pga en auto updtate etc. Helt genialt.

 

Tester det selv, pga kunder fra jobben. Kommer aldri i nærheten av mine private pcer.

simalarion - hvor finner du denne "Game Moden" i 360?

 

Vil 360 oppdateres til den nye versjonen automatisk?

Det lurer jeg ogsaa paa... Ut fra artikkelen saa kan det virke som om den blir solgt som en ny versjon. Hadde haapet det skulle vaere en gratis oppdatering

NB - Kom akkurat paa at jeg installerte en gratis add-on her for noen dager siden - kanskje det er noe av det samme som det prates om her? Noen som vet?

 

Jeg maa vel ogsaa si at ut fra mitt staasted som en relativ enkel pc bruker som oensker aa vaere mest mulig og enklest mulig beskyttet har jeg funnet stor ro i produkter fra Symantec. Har de siste aarene vaert bosatt i asia hvor pishing og virus problemet sannsyneligvis er stoerre enn hjemme - og jeg har aldri hatt virus paa mine maskiner. Greit nok at det kanskje er litt treigt aa ressurskrevende - men bra til det det er ment aa gjoere - JA det mener jeg da saa absolutt. Naar grensesnittet i tillegg er meget intuitivt saa fortsetter jeg nok som trofast Symatec kunde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...