Gå til innhold

Problemer med Daemon Tools og andre virtual disc emulators.


Hr. H

Anbefalte innlegg

Okei. Alt startet da jeg (etter flere måneders bruk) skulle sette Daemon Tolls "device numer" opp fra en til to. Det som skjedde var at "Please wait"-boksen dukket opp og hele systemet hang seg opp som forklart nedenfor.

 

Når jeg har prøvd å installere virituelle disc emulatorer møter jeg på samme problem hver gang. Installasjon går tilsynelatende feilfritt, men når maskinen er startet på nytt og jeg skal starte programmet henger maskinen seg opp og hver handling tar omtrent ti minutter! Problemet løses med at jeg (på en halv time) avinnstallerer programmet og starter maskinen på nytt.

 

Når jeg testet PowerISO gikk alt fint, men jeg oppdaget at det ikke var muligheter for å mounte. Så jeg tror at det muligens er der problemet ligger.

 

Programmer testet:

Daemon Tools, WBpro mount virtual drive, magic disc, powerISO

 

Løsninger testet:

Reinstallere programmene, Installere nyeste version av SPTD.

 

Noen som har møtt på samme problemet eller bare har forslag?

På forhånd takk.

Endret av Håvard2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. bruker deamon selv og er meget fornøyd..

når du satte deamontools fra en til to, hadde det funket før det?(evt andre programmer)

det som kan ha skjedd er at når du laget en ny "device" så har den lagt seg på feil plass(bokstav) som tilhører en ekstern disk o.l ?

 

Prøv og avinstalere alt av virtuelle program, enten fjern gjennom kontrollpanel eller last ned CCleaner for og rense regestry. og prøv og instaler deamon på nytt, om det går, med en virtual disk, sørg for og sette i alle de vanlige tingene du kobler til maskinen(disker o.l)

så den nye driven ikke kommer på feil sted.

 

-PixlFace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...