Gå til innhold

Lagre i Burnout Paradise-demoen


Isbilen

Anbefalte innlegg

Lastet ned Burnout Paradise-demoen for noen dager siden, men det som er litt meh er at det så langt jeg har fått med meg ikke eksisterer noen mulighet for å lagre, slik at hver gang jeg har lyst til å spille demoen, må jeg se introen om igjen og finne alle tingene på nytt. Finnes det en lagringsmulighet jeg i min uendelige sløvhet har oversett, eller er Criterion rett og slett noen kløner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klønete, spør du meg. De lager en demo som skal friste folk til å kjøpe fullversjonen, og så regner de med at folk bare har lyst til å spille den en gang? Jo mer hekta man blir på demoen, jo bedre er det, og når jeg er nødt til å vente meg gjennom en fem minutters intro hver bidige gang er sjansen for det atskillig mindre.

Lenke til kommentar
Klønete, spør du meg. De lager en demo som skal friste folk til å kjøpe fullversjonen, og så regner de med at folk bare har lyst til å spille den en gang? Jo mer hekta man blir på demoen, jo bedre er det, og når jeg er nødt til å vente meg gjennom en fem minutters intro hver bidige gang er sjansen for det atskillig mindre.

Hvis du er hektet på demoen så har de nettopp oppnådd det de ville. Vil du ha mer så må du kjøpe spillet når det kommer i butikken :)

 

Legger man til en lagrefunksjon så vil man sannynligvis gå tap av salg, da sannsynligvis mange da er fornøyd med å kun spille demoen.

 

Som nevnt så er ikke dette så veldig uvanlig. Mer irriterende er det når en demo har en tidsfrist, som f eks SKATE og Crackdown demoene hadde. Og er var det heller ikke noe mulighet for å lagre.

Lenke til kommentar

Dette er første demoen du laster ned eller? Jeg tror det er slik i absolutt hver eneste demo som har eksistert igjennom tidene, men det er greit. Du kan ikke lagre noe her nei. Men denne demoen er man jo omtrent RETT PÅ GATA iforhold til mange andre tilsvarende demoer? Crackdown demoen fks tok jo mye lengre tid før man var i full sving. Og dessuten hadde man en viss tid å spille på. Her kan man jo fise rundt i full frihet, selv i multiplayer.

 

Game on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...