Gå til innhold

Trådløst headset for HD Film (7.1/5.1)?


Knebel

Anbefalte innlegg

Jeg nyter for tiden HD film fremfor min 1080p Sony Bravia skjerm, men jeg skulle så gjerne hatt bedre lyd. Det er ikke aktuelt med full size surround anlegg dessverre, så jeg må nøye meg med headset.

 

Jeg trenger derfor 2 stk trådløse headset (om det er Bluetooth hadde ikke gjort noe) med gjengivelse i 5.1 eller 7.1 surround.

 

Finnes det sånt noe, eller må jeg belage meg på stereo? Jeg har et tak på 3500 for hele greia, så kom gjerne med forslag..

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Kan Sandberg CyperPhone friste kanskje? Overstiger budsjettet litt, men fy så verdt det! ;)

 

Dummeste posten jeg til dags dato har sett! Skam seg. Går an å svare folk skikkelig, ikke fjase.

 

 

Du får nok dessverre ikke det du er ute etter, for det første så er ikke sourround hodetelefoner veldig populære, og for det andre er de ikke trådløse. Jeg vill anbefale deg normale hodetelefoner med ledning, da blir resultatet at du får mye bedre lydkvalitet. To stk beyerdynamic dt770 skulle komme på rundt 3500, og gi deg godlyd. 3m ledning

Lenke til kommentar
Dummeste posten jeg til dags dato har sett! Skam seg. Går an å svare folk skikkelig, ikke fjase.

 

 

Du får nok dessverre ikke det du er ute etter, for det første så er ikke sourround hodetelefoner veldig populære, og for det andre er de ikke trådløse. Jeg vill anbefale deg normale hodetelefoner med ledning, da blir resultatet at du får mye bedre lydkvalitet. To stk beyerdynamic dt770 skulle komme på rundt 3500, og gi deg godlyd. 3m ledning

Hehe, ikke lov å tøyse litt en gang i blant? :whistle:

 

Tror du ikke han trenger hodetelefonforsterker? Han bruker sikkert PS3 til avspilling, ikke noe 3.5mm minijack-utgang på den så vidt jeg vet. Ser du anbefaler han to stk, hvorfor det egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Dummeste posten jeg til dags dato har sett! Skam seg. Går an å svare folk skikkelig, ikke fjase.

 

 

Du får nok dessverre ikke det du er ute etter, for det første så er ikke sourround hodetelefoner veldig populære, og for det andre er de ikke trådløse. Jeg vill anbefale deg normale hodetelefoner med ledning, da blir resultatet at du får mye bedre lydkvalitet. To stk beyerdynamic dt770 skulle komme på rundt 3500, og gi deg godlyd. 3m ledning

Hehe, ikke lov å tøyse litt en gang i blant? :whistle:

 

Tror du ikke han trenger hodetelefonforsterker? Han bruker sikkert PS3 til avspilling, ikke noe 3.5mm minijack-utgang på den så vidt jeg vet. Ser du anbefaler han to stk, hvorfor det egentlig? :hmm:

 

Fordi han spør etter to stk trådløse hodetelefoner, så vil tro han trenger to. HVis han holder seg til 32 ohm utgaven, kan det hende det holder uten, men hodetelefonforsterker er ikke noen dum ide. Vet ikk ehva han bruker til avspilling, selv bruker jeg laptop til HD avspilling og de har minijack. Uansett finnes det jo overganger :)

Lenke til kommentar

Enig med Ødegård, hald deg til stereo, der er utvalet og kvaliteten betre enn surround. Med Beyerdynamic går du sjeldan feil. Prøv eventuelt først utan forsterkar og sjå korleis det går, sidan du har PS3 antar eg det er den du spelar av med, må vel finnes noko data på lydkortet i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...