Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming pc.


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter ny stasjonær pc nå, som skal være til gaming og klare alle spill som crysis, cod o.s.v.

 

jeg har da tenkt på og konfigurere denne pcen til ca 10k: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10138

 

Er dette da et bra kjøp? Eller bør jeg se etter noe annet?

 

Vet heller ikke hvordan jeg skal konfigurere den mest riktig, så tar gjerne imot forslag.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,må vell sei meg litt enig med første mann her,ett større skjermkort er ikke ein dårlig ide,du nevner Crysis som bla du vill spille,og de krever litt...eg har nett kjøpt meg ny pc,nettop for å spille,bla Crysis,og gjikk for XFX8800 GTX.kosta litt men uansett kem du snakker med og kor du leser så får dette kortet kjempe skry,de finnes gt og gts utgave som er billiger,du må nesten finne ut kor mye penger du "kan" eller "vill" legge i ett skikkelig kort,men eg har snakka med folk som har litt greie på de,og lest masse om de,att ALDRI "spar" penger på skjermkortet når du skal bruke pc en til spill.men uansett så hold deg til NVIDIA sine chipsett,ATI bla har havna litt etter i de siste,har hatt litt dårlig erfaring sjøl med dei kortene.dette e bare min meining......mitt råd og anbefalinger er att vist du dobbler den summen dette kortet ditt koster,så er du langt bedre på vei,vist du havner på rundt 1800 kr og oppover så vill de ha stor betydning for alle spill,og du vill bli meir fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...