Gå til innhold

Cowon A3 når?+spørsmål


Anbefalte innlegg

Hey, jeg leser masse rart overalt. noen steder står det at Cowon A3 skal koste opptil 5000kr, noen steder sier 2700 og andre 3900 (snakker om 60GB versjonen), og når jeg søker på om det går ann å skaffe den nå så finner jeg den ikke? Noen sier også at den skal ha kommet i november, andre i desember. Veit ikke jeg azz.

 

Men uansett, noen som vet om når den kommer til Norge og hvilken pris den vil ha? Har den flash minne eller harddisk, dvs da om man løper men den så kan man få problemer?

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.pixmania.com/no/no/624057/art/c...er-a3-60-g.html

 

Fryktelig dyr der, nesten 4k

 

http://crave.cnet.co.uk/digitalmusic/0,390...49294513,00.htm

 

Leste litt om specs'ene, mulig den er ikke er så dyr da. Men vent litt så kommer spilleren til flere butikker snart. Er helt ny.

 

Og hardiskbasert. Den vil veie 280g, mulig du vi ha en mindre spiller?

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
http://www.pixmania.com/no/no/624057/art/c...er-a3-60-g.html

 

Fryktelig dyr der, nesten 4k

 

http://crave.cnet.co.uk/digitalmusic/0,390...49294513,00.htm

 

Leste litt om specs'ene, mulig den er ikke er så dyr da. Men vent litt så kommer spilleren til flere butikker snart. Er helt ny.

 

Og hardiskbasert. Den vil veie 280g, mulig du vi ha en mindre spiller?

 

Ser ikke ut som den nordiske importøren har planer for Cowon A3 i den nærmeste framtid. Mulig De satser mer på Cowon Q5W. Men jeg kan sjekke det opp.

Lenke til kommentar
k da blir d nok en ipod touch på meg ;)

 

takk for infoen ;)

Beklager at jeg ruller inn litt sent, men selv har jeg hatt iPod Touch og ble passelig skuffa.

Kjøpte nylig en Cowon D2 av Vostok.no til dama mi, men jeg la inn musikk for henne og prøvde den litt før hu fikk den. ^^ Denne vil jeg egentlig si er bedre enn iPod Touch på flere måter, men det er fortsatt noen bugs i firmwaren som fikses fortløpende. Om du da trenger et theme for D2-en, trenger du bare å titte innom her.

 

Greit nok, D2-en har ikke mer enn 8GB på det høyeste, men større SD kort er raskt på vei. Er ikke lenge til 32GBen kommer. =D

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hey, jeg leser masse rart overalt. noen steder står det at Cowon A3 skal koste opptil 5000kr, noen steder sier 2700 og andre 3900 (snakker om 60GB versjonen), og når jeg søker på om det går ann å skaffe den nå så finner jeg den ikke? Noen sier også at den skal ha kommet i november, andre i desember. Veit ikke jeg azz.

 

Det ser nå ut til at Cowon A3 kommer i slutten av januar. Prisene er også bestemt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har ikke hørt altfor mye bra om A3... batteritiden for video på 7 timer er overdrevet, 5 er mer riktig. Lading tar skitlenge, opptil 10 timer via USB og 5 via AC adapter. I tillegg er den treg som bare det. Men men. har kontakter som er på CES nå, så skal prøve å finne ut mer ang. firmware oppdatering for å gjøre D2 mer video vennlig, for ifølge cowon themselves er det ikke noen ny spiller aka X7 på vei. Kan være de vil holde den hemmelig dog, men de har ikke med seg noe på CES som har vært synlig foreløpig

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hei, har hatt en a2 ganske lenge, kan aldri tenke meg noe annet enn cowon. det som ikk eer bra ved release fikses etterhvert i software-updates. /det som går an, hvertfall.)

 

klar for en oppgradering, men er i tvil ang. valget mellom q5 og a3.. kan noen si meg, er q5 uhyre ustabil siden den kjører på wince? er begge disse så trege som enkelte kommentarer skal ha det til? er det noen brukere her av en av disse?

og ble det 3g i q5, som ryktene sa før den kom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...