Salt kjeks Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 jeg klarer ikke å installere opera, dette kommer opp: jeg tror jeg har hatt opera før (tok recovery fra 1 år gammel disc i dag), men det står ikke at det er installert noen tidligere versjon nå. Noen som vet hva som er galt, eller hva/ hvordan jeg kan fikse det?
bikubedronning Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) asdasdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan
Salt kjeks Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 nei den gjør ikke det, så det er rart at den bryr seg om den mappen i dete hele tatt
Salt kjeks Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 det gikk å installere engelskversjonen, og hvilket språk det er betyr jo ingenting
Torbjørn T. Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Du kan uansett endre språket i menyane osb. enkelt i ettertid: Last ned språkfila frå http://www.opera.com/download/languagefiles/. Gå til Verktøy --> Innstillingar. Under fana General trykker du på Details, nede til høgre. Trykk på Choose øvst til høgre i vindauget som kjem opp, og finn språkfila du akkurat lasta ned. Endret 16. desember 2007 av Torbjørn T.
Salt kjeks Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 takk, flott beskrivelse funket bra det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå