Gå til innhold

Trådløse hodetelefoner til mamma - hvilke?


jakja83

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe noen bra hodetelefoner til min mor til jul. Kunne tenke meg å bruke 4-800 på det, men jeg aner ikke hva som er nytt/bra osv... Hun liker skikkelig bra lyd og jeg tror trådløst kan være greit for henne.

 

Jeg er kresen på lyd, hun er og litt.

 

Har dere noe tips? (Hun er 50+) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å kjøpe noen bra hodetelefoner til min mor til jul. Kunne tenke meg å bruke 4-800 på det, men jeg aner ikke hva som er nytt/bra osv... Hun liker skikkelig bra lyd og jeg tror trådløst kan være greit for henne.

 

Jeg er kresen på lyd, hun er og litt.

 

Har dere noe tips? (Hun er 50+) :)

 

Hei, for den prisen er jeg skråsikker på at du ikke finner noen trådløse hodetelefoner som du vil bli fornøyd med. Problemet med trådløse hodetelefoner er at de fleste fortsatt er alt for følsomme ovenfor feks. mobilstøy. Jeg har et sett med Sennheiser HDR120, det er flott lyd i dem på middels volum, men de mottar både TV- og mobilstøy. :(

 

Lang kabel er trikset :)

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å kjøpe noen bra hodetelefoner til min mor til jul. Kunne tenke meg å bruke 4-800 på det, men jeg aner ikke hva som er nytt/bra osv... Hun liker skikkelig bra lyd og jeg tror trådløst kan være greit for henne.

 

Jeg er kresen på lyd, hun er og litt.

 

Har dere noe tips? (Hun er 50+) :)

er du glad i mora de legger du mer penger i hodetelefoner :p .

Siden du må opp en god del før og få gode hodetelefoner som er trådløse. Vertfall deg jeg fant ut da jeg var innom min lokale hifi butikk :)

 

Stikk innom feks hifiklubben og test ut og så kjøp fra en billigere plass :)

 

Lykke til med og finne julegave til mora de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...