Gå til innhold

Er det bare meg som gjør ting feil eller kunne "rammen" rundt TF2 på xbox vært så mye bedre?


joac

Anbefalte innlegg

Først av alt, jeg synes TF2 er trivelig å spille. Som gammel TFC-fan er det morsomt at xboxen kan brukes til morsomme opplevelser i 2fort. Imidlertid blir jeg bare mer og mer oppgitt over mangler og ting som kunne vært så mye bedre:

 

 

Valg av server er helt håløst. Først søker du etter tilgjengelige servere, så velger du server, og hvis denne, i mellomtiden er gått ned eller blitt full, så må du gjøre et nytt søk etter tilgjengelige servere istedet for simpelthen bare velge en annen fra lista du først fikk opp. Når da det tilsynelatende er ganske random hvilke servere som dukker opp i lista fra gang til gang så blir dette ganske håløst. To søk med 5 sekunders mellomrom kan vise alt fra ingen til 15 forskjellige servere for min del.

 

Capture the flag kårer en vinner etter 3 runder (default) eller maks 5. Det morsomste er jo å holde på med det samme brettet i en time eller to. Ikke spille 25 minutterskamper som, som regel, ender med at han som eier serveren finner på noe annet når kampen er over (eller bruker lang tid på fjas i lobby)

 

Alt for få CTF brett. Originalt var jo TF kun CTF. Jeg liker de andre gamemodusene også, men CTF gir liksom rom for lange uavbrutte spill hvor det bølger litt frem og tilbake. Skulle gjerne sett badlands og ikke minst rock2 tilbake i orignal versjon (og ikke ødelagt slik som well)

 

 

Noen andre som har det på samme måten eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...