sanojonas Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Får ikke Ghost Recon 2 til og starte lengere det kommer bare en error report som ser sånn ut : Dette er fra to ganger jeg har prøvd og starte det : Crash in application version: 29980.2562 Unhandled exception - access violation C STACK: ntdll (???) : wcsncpy kernel32 (???) : GetTempPathW kernel32 (???) : WaitForMultipleObjects dsound (???) : ??? dsound (???) : ??? dsound (???) : DirectSoundCreate dsound (???) : ??? kernel32 (???) : GetModuleFileNameA Renderer: threaded Physics : threadedCrash in application version: 29980.2562 Unhandled exception - access violation Crash in application version: 29980.2562 Unhandled exception - access violation C STACK: DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : ??? DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : DirectInput8Create DINPUT8 (???) : DirectInput8Create graw2_dedicated (???) : ??? Renderer: threaded Physics : normal Vet noen hva jeg ken gjøre får og få det til og starte igjen? takker får svar!!!
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Gi oss litt mer info: Hvor langt kommer du i inst prosessen? Er det xp el. Vista? Endret 15. desember 2007 av maypenray
sanojonas Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 jeg kommer halveis i loadingen.. Gi oss litt mer info: Hvor langt kommer du i inst prosessen? Er det xp el. Vista?
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Har du proevd aaa tilbakestille maskinen vha restore point? Enkleste og beste er vel kanskje aa re-inst spillet? Kan dessverre ikke si at feilmeldingene du faar sier meg saa mye.... (Beklager saa ikke at det allerede var installert )
sanojonas Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Jeg har re installed det men det funker fortsatt ikke. hmm Har du proevd aaa tilbakestille maskinen vha restore point?Enkleste og beste er vel kanskje aa re-inst spillet? Kan dessverre ikke si at feilmeldingene du faar sier meg saa mye.... (Beklager saa ikke at det allerede var installert )
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Google? Restore? Kan du erindre eller ha noer formening om evt hardware/software installed since you last played it? Unskyld - litt spraakvirrforret... Endret 15. desember 2007 av maypenray
sanojonas Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 jeg har den samme softwaren som sist jeg spilte det...hmmm Google?Restore? Kan du erindre eller ha noer formening om evt hardware/software installed since you last played it? Unskyld - litt spraakvirrforret...
Submoose Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Tilfelle noen lurer så var det reinstall av DirectX som gjorde susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå