Pepsi Max Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hei. Jeg hadde masse unødvendig drit og problemer med en del programmer. Så jeg tenkte det var tid for en formatering, jeg spurte en venn om hvordan jeg gjorde det. Han sa bare at jeg skulle sette Windows CD-en inne i maskina. Jeg gjorde det, og booten den. Jeg klikket enter for og instalere Windows XP på nytt igjen. Etterhvert klarte ikke det å instalere alle filene ! Jeg har tenkt på bruke den recovery consolen. Når jeg prøver å starte windows uten CD-en står det "Setup is being restarted" eller noe sånt tull F@3n som jeg hater sånn her, skal ,iksom på LAN i morgen ! JOIDAWWJIPDAWJIADWJIDWAJOIDWAJOIP Hjelp plz Endret 13. desember 2007 av Kalars
tossiqs Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 hm........, det jeg gjør er å, først boote cd en så kommer det enter for å gå videre, så kommer det vel ettervert trykk F8 for å fortsette, da kommer du til formatering prosessen, der du må slette alle partisjonene, og lage ny partisjon. velg partisjon C: så trykker du enter for å formatere, så kan du velge enten hurtig, eller FULL. jeg pleier alltid å bare ta hurtig, det tar vell bare 5 sec, jeg har en harddisk på 300 gig, den tar 1 time ca å formatere. når den er ferdig med formatering så kommer det noen valg osv, der du kan velge mellom norsk tastatur, det er ganske viktig. da bare trykker du deg i gjennom der, så kommer du til slutt til Windows vet ikke om det er så bra forklart...
Pepsi Max Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Klarte det til slutt i går natt. Jeg angrer. Alt er ødelagt nå. Kan ikke ha OpenGL i CS. Alle instillingene lagres ikke. Jeg scroller stygt. Siden scroller først så scroller jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå