Gå til innhold

Internet Explorer


Anbefalte innlegg

Har et lite problem her.

Når jeg skal starte opp IE, dobbelt-klikker på ikonet, så komme ikke IE opp med en gang, men det tar bortimot 20 sekunder før den i hele tatt reagerer. Slik er det ikke når jeg f.eks. skal kjøre et program eller åpne ne annet, det er bare når jeg skal starte opp IE.

 

Hva er galt? :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er grunnen til at du skal bytte til Opera! :yes:

Det var ikke det han spurte om, eller hva?

 

djs86

Du bør fortelle litt mere om hva som er ditt system, hvilkte os du bruker.

Du har ikke mangen andre programmer kjørende samtidig før du trykker på IE ikonet.

Kan være at maskinen din holder på med noe annet som krever mye resuser, og det kan og være virus?

Dette som eg sier er bare et forslag for å prøve å forklare deg hva som kan være galt, mest mulig info du kan kan skrive ned her er en fordel for oss som vil prøve å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Bruker WinXp og har IE 6.0

Det er ingen programmer som tar opp systemresurser heller, har sjekket det. Fatter ikke hva det kan være, selve vinduet kommer ikke opp før etter 20sek og først da kan den begynne og laste siden.

Og det er BARE med nettelseren jeg har dette problemet.

Lenke til kommentar
Bruker WinXp og har IE 6.0

Det er ingen programmer som tar opp systemresurser heller, har sjekket det. Fatter ikke hva det kan være, selve vinduet kommer ikke opp før etter 20sek og først da kan den begynne og laste siden.

Og det er BARE med nettelseren jeg har dette problemet.

 

IE er slik. Så kanskje forslaget om Opera ikke var du dumt likevel?

Lenke til kommentar

Er det noe forskjell om du bruker favoritter fra start menyen? altså klikker en link i favoritter (start menyen) isteden for å åpne (dobbelt klikke iconet) IE først ?

 

Jeg fikk en dobbel installert IE (en engelsk 6.0 og en norsk 6.0) etter at jeg installerte Telenor ADSL (den CD la inn en norsk tilpasset versjon av IE) Tror de fleste ISP'er har tilpassede IE versioner og det kan skape problemer

 

Jeg avinstallerte IE 6.0 og da forsvant den engelske versjonen, problem solved ;)

Lenke til kommentar
Bruker WinXp og har IE 6.0

Det er ingen programmer som tar opp systemresurser heller' date=' har sjekket det. Fatter ikke hva det kan være, selve vinduet kommer ikke opp før etter 20sek og først da kan den begynne og laste siden.

Og det er BARE med nettelseren jeg har dette problemet.[/quote']

 

IE er slik.quote]

 

Tull.

Lenke til kommentar
Bruker WinXp og har IE 6.0

Det er ingen programmer som tar opp systemresurser heller, har sjekket det. Fatter ikke hva det kan være, selve vinduet kommer ikke opp før etter 20sek og først da kan den begynne og laste siden.

Og det er BARE med nettelseren jeg har dette problemet.

 

IE er slik. Så kanskje forslaget om Opera ikke var du dumt likevel?

Nei IE er ikke slik? :lol: Har du egentlig prøvd IE, eg har prøvd opera og likte det ikke.

djs86

Har du prøvd å slette temp internet files, det du og kan prøver er å installere ad-aware 6.0 http://www.lavasoft.de/support/download/ Last den ned om du ikke har det programmet allrede, har du en gammel versjon sletter du den? Og ikke glem å trykke på "sjekk for updates now" etter at du har installert ad-aware 6.0.

Lenke til kommentar
Meget mulig et skudd i blinde, men verdt et forsøk før formatering iallefall. Treg brannmur eller proxyserver?

Win xp trenger du ikke å installer i hytt og pine, det er da ikke win95/98/ME vi bruker lenger. Winxp/2k trenger du ikke å slett for å så intallere det på nytt om du har et lite problem. Bruk andre programmer til å hjelpe deg med alt rotet du lager på pc'en din? Har norton utilities som hjelper meg med å slette gammle reg filer og annet rot som ikke uinstall klarer å fjerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...