oleberget Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hei hei. nå har jeg hatt problemet i over 3 mnd med denne pcn å er grådig lei det. Hver gang jeg klikker på mail ikonet på msn så åpnes det i internet explorer og ikke firefox. har firefox som hoved nettleser å den kommer fortsatt opp. alle linker jeg skal inn på må kopieres fordi internet explorer åpnes automatisk. hvordan kan jeg fjerne dette helt fra datamaskinen ? hvis det er mulig ?
morgan_kane Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 tror ikke det går å få en annen nettleser til å åpnes når du klikker på mail ikonet på messenger.
fa74b4a4-8b2c Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Måten du sletter Internet Explorer på er: gå inn i kontrollpanel -> legg til eller fjern programmer -> klikk på legg til / fjern windows komponenter -> fjern avkryssingsboksen på de programmene du ønsker å fjerne -> klikk neste =)
ca119 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Tror ikke du far slettet InternetExplorer ... den er ganske dypt integret i XP! Men det er nok ikke det som er feilen hos deg! Ga pa "MIN DATAMASKIN" Verktoy Mappealternativer filtyper Da ser du Registrerte filtyper Her bestemmes det hvilket program som skal apnes avhengig av benevnelsen. Men sier det rett ut .... det er ikke lett a finne fram om du har aldri gjort det for!
norbat Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hvordan åpne msn-epost i annen nettleser enn IE: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9946440 Endret 12. desember 2007 av norbat
Jallenbo Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Hmm. Dette var merkelig. Jeg får åpnet mailen min i FF uten å ha gjort noe annet enn å sette den som standardleser.
PerB Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Hmm.Dette var merkelig. Jeg får åpnet mailen min i FF uten å ha gjort noe annet enn å sette den som standardleser. Ikke så merkelig. I dette tilfelle har installsjonsprosedyren (hvor du velger standard nettleser) satt de verdiene ca119 snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå