Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Viss du ikke får kontakt med en spillsjappe på nettet eller noe slikt, du kan føle uhygge att dem har sendt feil spill eller att posten roter spillet vekk Og er dere fornøyd å bestille på nettet? Men utenom så er jeg veldig fornøyd å bestille fra nettet. Men faktisk så er det bra gjort av videogameplus.ca siden jeg er ny bruker der og dem har sendt Unreal Tournament III til meg Endret 12. desember 2007 av Toman85
Kontorstol Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har kjøpt ting på nettet i over 5år, og har ALDRI hatt problemer... Har kjøpt x antall filmer og spill, 2 PCer og 2 mobiltelefoner og div andre ting Det kommer helt an på hvem du bestiller fra, og hva du bestiller
Hammertime Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Vel, hvis du fikk den mailen på fredag så bør pengene komme inn på tirsdag\onsdag siden det ikke går å overføre penger i helgene. Så de har ikke gjort noe galt her. Jeg handler nesten bare på nett, og jeg har -aldri- hatt problemer.
fytech Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har vell noe å si hvem du bestiller ifra. Har alltid handlet på Netshop og Komplett når det gjelder pc;P Hadde problemer med sendingen en gang, men det gikk bra:P
Kjeksmestern Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Liker å handle i fysiske butikker om jeg først skal ha noe, prisforskjellene er ikke så store egentlig. Fraktkostnader kommer jo i tillegg, og frakten er ofte veldig dyr hos enkelte nettsteder. (Billige produker, svindyr frakt. ) Ikke mye stress å komme meg til de største butikkene hvertfall, ventetid er jo også noe jeg misliker
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Tråden kan egentligt stenges men jeg kan jo endre selve innholdet siden jeg har løst problemet!
VinterUlv Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Handel på nettet går som regel bra. Jeg pleier alltid å sjekke om noen herifra har dårlige erfaringer. Det var kun EN gang jeg ikke gjorde det.. og da gikk pengene i dass (bestilte på yeez.com eller .no... han stavangerjæveln som eide sjappa). Både jeg og en kompis bestilte derifra. Det endte med at jeg varslet om politianmeldelse, og først da kom pakken i posten, men kompisen min fikk aldri sin pakke. Så rådet fra meg er alltid å sjekke bruker-erfaringer med andre her på diskusjon.no (hardware.no, gamer.no etc) _før_ du bestiller.. og ikke etterpå
Ironbeast Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er en som kjøper en del over nettet, har aldri hatt noen problemer. Syntes det er veldig greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå