daycastle Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hei, når jeg logger meg på wow, kommer jeg inn, velger char, og kommer inn på spillet. men det er uten klær, kan ikke bruke spells eller noen ting, og i backpacken viser det bare spørsmålstegn. etter fra et halvt minutt til et minutt blir jeg disconnected. Noen som har det samme, eller vet hva som må gjøres? Mvh. John Erik
daycastle Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Prøvd å slette cache og slikt? hehe nei ^^, er det den mappa inne i world of warcraft? å skal jeg bare slette allt som er inni der?
daycastle Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Ja, bare slett hele cache-mappa! virka ikke dette heller :S
Licht Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Prøv å slette WTF også. Hvis det ikke funker, prøv repair tool. WTF er for øvrig en mappe i WoW-folderen din, om noen tenkte på å komme med morsomheter... Endret 12. desember 2007 av Zealuu
daycastle Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 virket ikke dette heller.. har prøvd på repair også en gang. ikke det heller. noe jeg må gjøre med datainstillinger? any1? (a)
satur9 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 forsøkt andre onlinespill, eller er det kun wow du har problemer med? Ser du noe på latency baren din? Det virker som et ekstremt lag problem ja.. alle realms ser i alle fall åpne ut på wow europe
daycastle Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Da fant jeg problemet.. sørfa litt rundt og fant Denne siden.. (tilfelle det er noen som har det samme problemet)
satur9 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Da fant jeg problemet.. sørfa litt rundt og fant Denne siden.. (tilfelle det er noen som har det samme problemet) nyttig informasjon! takketakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå