RogueAlien Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Hos Goner Temple så kan du kjøpe to unike typer teknologi som er basert på hverandre. Jump Drive og Transporter Device. Hvis du har Transporter Device så kan du (så vitt jeg vet) bare -beame- ting eller deg selv over i andre skip/stasjoner. Dette gjør det sannsynligvis mye lettere og gjøre det du skriver om Mr. Gnom. Jump Drive lar deg jumpe mellom flere systemer uten og bruke jumpgates. Jeg har ikke testet noe av dette selv men dette er hva jeg har fått med meg av info fra spillet og spillere.
Enceladus Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hos Goner Temple så kan du kjøpe to unike typer teknologi som er basert på hverandre. Jump Drive og Transporter Device. Hvis du har Transporter Device så kan du (så vitt jeg vet) bare -beame- ting eller deg selv over i andre skip/stasjoner. Dette gjør det sannsynligvis mye lettere og gjøre det du skriver om Mr. Gnom. Jump Drive lar deg jumpe mellom flere systemer uten og bruke jumpgates. Jeg har ikke testet noe av dette selv men dette er hva jeg har fått med meg av info fra spillet og spillere. Ahhh takker da prøver jeg det. Lurer også på hva som skal til for å kjøpe en romstasjon. Akkurat nå står det ST med rød skrft på alle stasjonene. Jeg kan ikke kjøpe noen av dem. PS: Har kommet ny patch idag som en julegave fra Egosoft, oppgraderer videre til versjon 2.5 Endret 25. desember 2007 av Mr. Gnom
RogueAlien Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Mulig du trenger et større skip eller så kan det være at du må være bedre likt. Hvis det står noe i nederste høyre hjørnet når du trykker/holder pilen på varen så betyr det at du må ha det. Hvis ikke så er det størrelsen på skippet du kjøper den med som teller.
Frijazz Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) For å kjøpe stasjoner må du ha et TL-skip, eller leie et slikt skip. I Argon space kan du leie en Mammoth til å frakte stasjonen dit du vil. Jeg vil sterkt anbefale å kjøpe et slikt skip selv om de er dyre, og utstyre det med jump-drive. Som RougeAlien sier kan su ikke kjøpe alle stasjonene før rankingen din er god nok. På en stasjon er det lett å overføre cargo fra et skip til et annet. Du lander med skipet ditt på stasjonen der du har et annet skip, og så blar du deg fram i menyen Ship (tror jeg) og velger transfer cargo. Da kan du overføre cargo fram og tilbake mellom to skip. Den nevnte transporter device er fin for å overføre deg selv mellom skip. Utenfor stasjoner kan du fly nærmere enn 5000m fra et skip for å overføre cargo. Jeg pleier å ha en TL-skip som supportskip i en safe-sector, ofte Home of Light siden jeg selger nokså mye til TerraCorp der. I supportskipet har jeg et stort lager av e-cells, raketter, skjold og andre nyttige ting. Når jeg trenger forsyninger til skipet jeg flyr med, flyr jeg bare bort og overfører det jeg måtte trenge. Det finnes også et script der du kan overføre varer direkte fra en stasjon til skipet uten å måtte docke. Endret 25. desember 2007 av Frijazz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå