Gå til innhold

Kommentarer til blogBOX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ja, holder på å skrive om hele greia til MVC, var ikke mye jobb, mest å gi modulene muligheten til å servere andre formater enn HTML uten problemer.

 

Jeg er ganske perfeksjonist (på godt og ondt), så straks jeg finner et genialt konsept for hvordan koden skal settes opp må jeg tilpasse meg det. Er en grunn til at jeg ikke har spurt etter utviklere til å hjelpe meg, jeg vil ha friheten til å jobbe i fred i utviklingsfasen.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vell, det er 3.mai i dag? ferdig med beta version? =P Om du har muligheten send meg en pm, når den er ferdig.
Hehe, nei. Skole har tatt litt tid, men er nå bare å følge med i denne tråden, alle som vil kan få beta-tilgang når den tid kommer :)

 

Jobber med å friske opp designet litt nå, og bedre støtten for mobile enheter.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser kjempestilig ut, gleder meg til å se et endelig resultat.

Nå har ikke jeg kompetanse til å uttale meg, men jeg gikk inn på blogbox.no og fant en mappe der som het bacup, inni den respektive mappen fant jeg backup av sql-databasen. Er ikke dette noe som kan missbrukes av andre brukere kanskje? Isåfall kunne det vært en ide å få passordbeskyttet den mappen..? Ikke alle som er skinnhellige dessverre.

Lenke til kommentar
Ser kjempestilig ut, gleder meg til å se et endelig resultat.

Nå har ikke jeg kompetanse til å uttale meg, men jeg gikk inn på blogbox.no og fant en mappe der som het bacup, inni den respektive mappen fant jeg backup av sql-databasen. Er ikke dette noe som kan missbrukes av andre brukere kanskje? Isåfall kunne det vært en ide å få passordbeskyttet den mappen..? Ikke alle som er skinnhellige dessverre.

Alt er åpen kildekode så database-layout er tilgjengelig uansett hva, og den filen der er gammel, den tilhører blogbox 0.1 og er ikke kompatibel med dagens versjon.

 

Angående din PM skal jeg skrive et litt mer utfyllende svar i løpet av uken.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

:-P

 

"Heldigvis" var det Wordpress som ble hacket og ikke min kode.

 

Begynner å kode igjen snart, har flyttet (til Island :-D) og skal kjøpe meg ny PC. I begynnelsen forsvinner vel litt tid i sosialisering grunnet ny skole og alt det der, men skal nå få gjort litt allikevel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...