Gå til innhold

Test: Nokia N82


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg snakket med chess på telefon angående dette med nedbetaling osv.

De 1500 (+250) kronene betales bare for å bryte avtalen om abonnementet. IKKE nedbetalingen. Så prisen blir uansett 4300++ totalt.

 

 

Det står at telefonen er låst er dem det?eller er dem åpen?

 

Så bare at det sto at dem var låst i 12mnd

Lenke til kommentar
Tja, eller det å bruke den som fjernkontroll aldri vil bli aktuelt.

N82 fungerer selvfølgelig flott som fjernkontroll.

Når jeg tenkte på fjernkontroll, så mente jeg selvfølgelig til tv-en eller andre dingser som benytter seg av ir for overføring av signalet. Kan du forklare meg hvordan N82 fungerer som fjernkontroll til tv-en din uten ir? Og hvordan i alle dager kan den fungere "flott" uten en trykkfølsom skjerm, som lar deg sette opp knapper etter behov?

Endret av poe
Lenke til kommentar
Når jeg tenkte på fjernkontroll, så mente jeg selvfølgelig til tv-en eller andre dingser som benytter seg av ir for overføring av signalet. Kan du forklare meg hvordan N82 fungerer som fjernkontroll til tv-en din uten ir? Og hvordan i alle dager kan den fungere "flott" uten en trykkfølsom skjerm, som lar deg sette opp knapper etter behov?

At du mener en infrarød fjernkontroll til fjernsynet er langt ifra selvfølgelig i 2007. Det er mye du kan styre med N82, men er nok relativt få måter å styre et fjernsyn med kun ir på, ja.

 

Uansett, har dette noen gang vært brukt i stor grad? Min erfaring når jeg har prøvd dette på P-seriens mobiler (P800 og P990) så har jeg alltid måtte gå ca. 1-2 meter unna fjernsynet, blir det noe lenger enn som så funker det dårlig.

 

Kan blåses opp så mye man vil, men sannsynligvis få som plages over at det ikke er IR. Litt som diskettstasjon på PC.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Når jeg tenkte på fjernkontroll, så mente jeg selvfølgelig til tv-en eller andre dingser som benytter seg av ir for overføring av signalet. Kan du forklare meg hvordan N82 fungerer som fjernkontroll til tv-en din uten ir? Og hvordan i alle dager kan den fungere "flott" uten en trykkfølsom skjerm, som lar deg sette opp knapper etter behov?

At du mener en infrarød fjernkontroll til fjernsynet er langt ifra selvfølgelig i 2007. Det er mye du kan styre med N82, men er nok relativt få måter å styre et fjernsyn med kun ir på, ja.

 

Uansett, har dette noen gang vært brukt i stor grad? Min erfaring når jeg har prøvd dette på P-seriens mobiler (P800 og P990) så har jeg alltid måtte gå ca. 1-2 meter unna fjernsynet, blir det noe lenger enn som så funker det dårlig.

 

Kan blåses opp så mye man vil, men sannsynligvis få som plages over at det ikke er IR. Litt som diskettstasjon på PC.

 

Da har du nok ikke prøvd fullversjonen. Hadde denne på min P910i, og den fungerte meget bra. Og jeg tipper Nokia kunne fjernet det meste grunnleggende fra sine telefoner, før fanatikerne reagerte.

Lenke til kommentar
Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement)

Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti.

 

Hei

 

Det står faktisk at N82 koster 5250.-,så jeg vet ikke hvor du har 3750.- fra.

 

Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement)

Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti.

Er 3.750,- det totale beløpet du trenger å betale for å få den hjem til deg?

 

 

Ja 3750,- pluss frakt

Har bestillt en jeg :new_woot:

 

 

Hei

 

Den koster 5250.-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...