subarujusty Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 hei. jeg har prøvd alt mulig som jeg kan komme på tror jeg. Jeg skal prøve å få me en hore inn i bilen, jeg kjører bort til dem, så sier noen , do you wanna osv. jeg har prøvd å tute på dem,men de kommer ikke inn i bilen, fikk et tips på at jeg skulle trykke på oppover pil, men da endrer jeg bare radio/musikk kanal. dette er på PS2. hva skal jeg gjøre? håper på hjelp fort som mulig. mvh ole
SpillFyr123 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Ble ikke den andre tråden din låst pga dette? Kjør opp til en "dame" tut med hornet,etter at hun spør "you wanna have a good time honey" så trykker du en pil. Prøv deg fram.
subarujusty Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 ingen som vet hvilken pil jeg skal trykke på?
Eremal Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Prøv å trykke høyre på dpaden istedenfor opp. Btw hvis det er så viktig, hvorfor prøver du ikke bare å trykke på alle. Det er tross allt bare 4 piler.. Endret 11. desember 2007 av Eremal
Svenn9 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ingen som vet hvilken pil jeg skal trykke på? Man skal kjøre nærme en hore og vente litt og hvis hun ikke sier noe så prøv igjen til hun spør og det hjelper og "vise seg" med å bruke hydraulikk eller noe sånt, så når hun spør "do you want a good time, honey?", trykker du høyre som betyr "ja" eller venstre som betyr "nei", og så setter hun seg inn i bilen, og du må kjøre til et sted det er ingen andre som kan se bilen, så, etter noen sek. hører du dem og bilen begynner å humpe. (det koster litt å gjøre det) Altså enkelt: 1. Finn en hore. 2. Stopp bilen foran henne. 3. Svar "ja" med å trykke høyre når hun spør "Do you want a good time, honey?" 4. Vent til hun sitter i bilen. 5. Kjør til et folketomt sted. 6. Stopp bilen og vent.
Mastema Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Altså enkelt:1. Finn en hore. 2. Stopp bilen foran henne. 3. Svar "ja" med å trykke høyre når hun spør "Do you want a good time, honey?" 4. Vent til hun sitter i bilen. 5. Kjør til et folketomt sted. 6. Stopp bilen og vent. 7. Enjoy.
lceman™ Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Altså enkelt:1. Finn en hore. 2. Stopp bilen foran henne. 3. Svar "ja" med å trykke høyre når hun spør "Do you want a good time, honey?" 4. Vent til hun sitter i bilen. 5. Kjør til et folketomt sted. 6. Stopp bilen og vent. 7. Enjoy. 8. Drep hora og få pengene tilbake
ttt Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Ein del meir eller mindre urelevante svar er sletta. Vennligst hald dykk til trådens emne og svar sakeleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå