Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Episode 7, del II: rare ting (1/2)

Speedometertesten til hw gir meg 25 kbit/s og alt av nettsider og onlinespill er tregere enn Scnhell, men torrents ser ut til å fungere helt fint. fagtry. Tre dager med dette nå; det er like før jeg sprekker.

Livet uten (raskt) internett er skremmende vanskelig. Alvorlig talt, på den tiden det tar meg å laste et tvprogram er det jeg vil allerde ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aaaaah, *sjalu*. Jeg må slite meg gjennom 6 timer. oO

Hvorav 2 av dem er engelsk med en tulling av en lærer, og 2 norsk med en norrøn nazi-aktig lærer. :(

Jeg har bare engelsk fordypning hvor vi egentlig ikke gjør noe særlig siden ingen gidder det (karakteren teller ikke noe) også har vi gym og i dag skal vi ha innebandyturnering (*glede seg*).

Skrevet
u'r still lucky. 8,5 time her :) (06:45 - 15:15)

Jeg føler hardcore mye med deg. oO

Det der er liksom lenge enn mine lange dager. x)

Skrevet (endret)

Sukk. Jeg besvimte faktisk i dag. Klokken seks. Da jeg skulle stå opp. Og våknet type sent. Jeg er dritsur, det er eksamenstrekning i dag, og om jeg kommer opp nå (etter en kraftig forsovelse) så må jeg ned på skolen, trekke oppgave og gå hjem igjen. HURRA!

EDIT: Ble ikke historieeksamen på meg, gitt.

Endret av Eplefe
Skrevet
u'r still lucky. 8,5 time her :) (06:45 - 15:15)

Jeg føler hardcore mye med deg. oO

Det der er liksom lenge enn mine lange dager. x)

Lange hvor? :p Når man confer servere fra 07:00 til 22:00 kan man kalle det lang dag^^ overtid<3
Skrevet
Klokken seks. Da jeg skulle stå opp.

Like så greit. Hva er poenget?

Tenkte jeg skulle dusje, børste håret, sminke meg og fikse håret. Trenger noen timer på det. Derfor jeg som oftest gir faen i sminke og å fikse håret.

Skrevet
Ikke drømt noe gitt

Drekkt en morsom kaffe da. Nam :dribble:

Jeg kan komme på mange ord for å beskrive kaffe, men morsom var ikke en av dem. Hadde den kledd seg ut, ellerno? xD

*bilder i hodet*

Skrevet
Jeg kan komme på mange ord for å beskrive kaffe, men morsom var ikke en av dem. Hadde den kledd seg ut, ellerno? xD

*bilder i hodet*

Var utkledd som Dan Børge Akerø :D

danborgeakeroe.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...