Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To do liste for mandag:

Frokost.

Top Gear.

Entourage.

American Dad.

Simpsons.

Family Guy

Californication.

Fikse mobil til søstern.

Lete etter jobb.

Oh yes ^^

Skrevet
Finens det flere enn meg som ikke klarer å lære ting om h*n må lese om det?

"Learning by doing" er langt mer effektivt enn å lese om det. Sånn er det faktisk for de aller fleste, selv om noen har evnen til å lære av å lese også. Du blir ikke en sexatlet uten praktisk erfaring, det er sikkert. :p

Skrevet

Ikke vanskelig my ass :p

Skal og skrive om realismen, den poetiske realismen og en forfatter, georg brandes, og naturalismen.

Men jeg klarer liksom ikke å begynne, er alltid to plagsomme kjerringer som skravler hull i hodet på meg! Og så vet jeg ikke hva som er viktig å ta med eller ikke, i tillegg til at jeg føler at jeg rett og slett ikke kommer til å klare dette uten at jeg blir veileda gjennom det som en elev som går ved tilrettelagt opplæring...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nå må jeg ta oppvasken. :(

Jeg liker ikke å ta oppvasken.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Goooooooooooooood moooooooooooooooooooooorning Vietnaaaaaaaaam!

Stod opp for... to og ein halv time siden. :wee:

Skrevet

Milanjo: Hva i helvete mener du med å komme her å være så jævla fornøyd? Har du tenkt over at noen måtte opp tidlig i dag?! Komme her å smile og rope ut at du nettopp har dratt liket ut av senga?! Pføy!

(:love:)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Har du ikkje fått morgonkaffen din, Nikka? :p

Eg får vel klikke meg ut av nettlesaren og heller finne på noko meir konstruktivt.. som å slenge meg nedpå litt igjen. :D

Skrevet

Milanjo: Nei, jeg har ikke det tenk. :p

Jeg har fått i meg lunsj nå da, pluss litt kindersjokolade - nå ser alt plutselig litt lysere ut igjen. Du får plassere rassen godt ned i stolen å gjøre noe nyttig. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sesong 1-3 er bra,deretter dabber det av.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...