Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Dæven jeg må opp tidlig i morra. Skal kjøpe cupfinalebillett. Bør kanskje legge meg snart da.
Bramle Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg vet da hva ordet inaktiv betyr. Du sa det kan være "mye fravær av noe". Hva mente du med det? At det er stor inaktivitet her nå? Nei, det sa jeg ikke. Jeg spurte om det kunne være det, siden du skrev "Det er ekstremt mye inaktivitet her nå".
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 That bastard! He got Cahones!
Ferchie Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet? Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no? det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;= de fleste er nok ute og rangler ja Olum Nei, den var rettet mot slike spørsmål generelt. Jeg er grinete fordi jeg må jobbe nattevakt i en ubeskrivelig kjedelig jobb.
zennox Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg må kureres for internettavhengighet. Klarer aldri logge av før sengetid!
Nie Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er grinete fordi jeg må jobbe nattevakt i en ubeskrivelig kjedelig jobb.Bytte? *gjespe*Jeg vil heller ha noe kjedelig, enn dette her. Jeg løper rundt (eller jeg skal høre til å løpe rundt, i dag er jeg for sløv) og stresser. Hva som helst der jeg kan sitte stille og gjøre ingenting, ist win. Nå gjør jeg kassaoppgjør, og sniker meg til på forum. Det teller som å sitte stille og gjøre ingenting. Desverre varer det bare ca 10 minutter.
Ferchie Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Gjerne Nie, jeg vil ha en jobb som er mindre ensformig og med mere ting å gjøre! Akkurat nå er det lønna som holder meg her. Og PS Binko: Ikke prøv deg med ''Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no'', du satt jo her selv. Jeg er dessuten litt for gammel til å sitte på gutterommet å sutre!
Nie Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Du er mer enn velkommen hit for å løpe rundt og rydde og vaske og innimellom betjene en kunde eller noe. Is stress. Eller, natt til søndag er ikke så stress. Slipper unna masse aviser og bollene.
Ferchie Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hva jobber du med da Nie? Har selv jobbet i kantine og det var veldig stressende, men samtidig mye bedre enn denne jobben fordi dagene gikk så fort! Nå blir jeg jo sykemeldt på mandag så det er en måned fri, jippii! Jeg kommer til Bergen da forresten!
Nie Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg jobber i kiosk. Weah. Sykehuskiosken faktisk, i stavanger og greier. 20% stilling som nattevakt som opphører på mandag. Da går jeg over til en normal 100%-stilling. Is happytard now. ^^
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Nooooooooooooooooo! Endret 12. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Morn Opp alt for tidlig i dag. kaffe fra halv åtte ----> men kroppen vil fortsatt sove
Ballus Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Morn! Her er det slik at kroppen er lys våken, selv om den har null grunn til å være det. La meg kl. 4 i natt etter å ha vært på fest.
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Off , det er noen som har skills til å drøye fylla til langt inn i neste dag hvor får dere kreftene fra? bailer gjerne mellom klokka 12 og 02 på natta. ender alltid opp som først hjem , først i seng
Anbefalte innlegg