Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg orker ikke gå noe sted :( Kan bare sulte... Skader jo ikke å gå uten middag.. Ikke for meg ihvertfall. Dessuten er smurfen snill og gav meg vafler :)

skal jeg stikke innom og kjøpe med noe til deg ivartfall? pizza eller lignende?

Du vet at jeg kan spise det jeg kan spise ;) Blir glad for mat som ikke er fisk :) Men vær så snill, ikke Mc Donalds

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet at jeg kan spise det jeg kan spise ;) Blir glad for mat som ikke er fisk :) Men vær så snill, ikke Mc Donalds

nei da... skal se om jeg finner noe annet :) mat fra resturangen over da?

Skrevet (endret)
Ew. McDonald's :p

Pfft! Da har du ikke smakt eplepaien!

Pai er digg! *skjult snegle-smiske-hinting*

Endret av Aces
Skrevet
Det er da ikke noe over mc donalds? Spiller egentlig ingen rolle. Just give me food :love:

kinaresturangen ved siden av da... men den ligger vel ikke over nei, når jeg tenker meg om... noe spesielt du vil ha?

Skrevet
kinaresturangen ved siden av da... men den ligger vel ikke over nei, når jeg tenker meg om... noe spesielt du vil ha?

Hmm.. Har litt lyst på en saftig og god hamburger... Eller noe annet :p Bare finn noe til meg du ;)

Skrevet
Argh! Blir sulten av å høre på andres mat ... Ingen som har en artig historie å fortelle?

Det var en gang en saftig kyllingburger med ekstra mye ost på som møtte en deilig mcchicken premiere, så hadde de sex og fikk gode chicken nuggets med bbq-saus :D

Skrevet
Det var en gang en saftig kyllingburger med ekstra mye ost på som møtte en deilig mcchicken premiere, så hadde de sex og fikk gode chicken nuggets med bbq-saus :D

Dust :p

Skrevet (endret)

Nawww, Espen =D. Du er så søt som gjør sånt for dama di. Dere er søte sammen :love: . *Ønske seg han hun så på skolen i dag*.

Endret av Loveless
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...