Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det er vel bænkers på fester da. Spesiellt om det er i sitt eget hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skulle bare sett hva som skjer når en ny prøver å komme inn her :p Da blir enkelte litt vel territoriale.
problemet er at de fleste jyplingene gir opp etter å ha blitt ignorert en liten stund.. cluet er å klegge seg på til alle andre stikker eller folk begynner å gjenkjenne brukernavnet..

Du har rett. Vi har alle (vel, mange) vært der.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Så ikke hele,oppdaget Turtles:battle of the ooze på tv3.

Syns det er kos å vita at 75%av Jonas brødrene ikke vil komme med tenåringsgraviditets-skandaler.

Skrevet (endret)

Hm, why?

Åh, fordi to er homo? Eller bare fordi to av dem er skikkelig stygge?

EYH, vent. 75% er jo ikke to av dem. HVA er det du snakker om?

Endret av Tard.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kan det ikke være fordi de er begge?

75% fordi en av de er bi.

Skrevet
Kan det ikke være fordi de er begge?

75% fordi en av de er bi.

Hahah! Herlig.

Jo, de er begge deler. Og hva er greia med hun jenta med luggen i filmen? (Hvis du så henne) Hun har mulignes det styggeste smilet jeg noen gang har sett.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Man får slikt stygt smil av å jobbe for Disney. Bare se på Mulan.

(Litt stolt av den 75%-greia. :))

Skrevet

good morning alle sammen. endelig får ræva ut av senga. fikk jo ikke lagt meg når jeg hadde tenkt igår.:S noen som har noen tips til hva jeg kan finne på idag???

Skrevet
good morning alle sammen. endelig får ræva ut av senga. fikk jo ikke lagt meg når jeg hadde tenkt igår.:S noen som har noen tips til hva jeg kan finne på idag???

Fylla?:)

Skrevet

ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

I agree :thumbup:

Skrevet
ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW...

Do it, do it!

Det er det morsomste du kan gjøre! For vår del.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det er på grensen til tragisk Dovito. :p

Skrevet (endret)

Do it, do it!

Det er det morsomste du kan gjøre! For vår del.

ja, du mener jeg kommer med personline betrolerser? vits jeg er full så klarere jeg ikke skrive så blir bare noe sånt: eref efah.th.tht t htkekmefe ef asfk nsdfjn efj n

Det er på grensen til tragisk Dovito. tongue.gif

aldri! derfor jeg ikke gidder:P hender at jeg sitter å drikker å ser på film surfer på nettet , men det er ikke så gøy:P

Endret av Dovito
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Greit å drikke alene,men ikke kall det fest. :p

Pils,martini og whisky er *alenedrinker*

Skrevet (endret)

Det er vel utesteder på bygda óg? :wee:

Endret av basskuk
Skrevet

Det er vel utesteder på bygda óg? :wee:

Det har vi tilogmed her, Krysset pub, Lunde :thumbdown:

Pagerank #1 :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...