Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.

Med tanke på at jeg ikke tar slike trusler seriøst lengre, så lurer jeg på om jeg skal bestille en mot laksevåg av en eller annen. :hmm:

En ekstra fridag hadde vært digg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg veit ikke hvordan trussel dere har fått, men man må ta de med en stor klype salt. Se den fra den gode siden, du får fri!

Haha, ja. Håper inderlig at det ikke er noen i klassen min. For guds skyld .. Håper det er noen som bor på "den andre siden" av skolen. Tenk om det er en god venn av meg, jeg ser jo personen HVER DAG..

clvn: Vet ikke hvem som postet "U-Tube" , men det var litt gøy :p

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Skrevet

Hmm... bombetrusler eller noe på skolen Epletyv? Jeg er for lat til å bla en side bakover for å sjekke... =/

Anyways, skole på meg da. Ser ut til at mamma kjører, i dag også, siden jeg ikke har noen mulighet til å rekke skolen nå. ^^

Skrevet
Anyways, skole på meg da. Ser ut til at mamma kjører, i dag også, siden jeg ikke har noen mulighet til å rekke skolen nå. ^^

Aaaaaw. *sjalu*

Nyt det mens du kan. x)

Skrevet
Om du får reket deg til Vikersund, kan mamma sikkert kjøre deg til skolen min også :)

And, I will do ^^

Jeg begynner å gå nå, jeg. x)

Mobbe ungdomskole-ting er alltid gøy. =D

Skrevet
Hmm... bombetrusler eller noe på skolen Epletyv? Jeg er for lat til å bla en side bakover for å sjekke... =/

Nei, ikke bombetrusler. Skolemassakre-trusler :p

Og du er bortskjemt fordi moren din kjører deg <3

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Du vet det er småironisk når du setter opp CS-server på skolen med IT-avdelingens velsignelse, de ga oss til og med en switch så vi slipper og belaste lokalnettet på skolen... :dontgetit:

Endret av Slettet+6132
Skrevet
Du vet det er småironisk når du setter opp CS-server på skolen med IT-avdelingens velsignelse, de ga oss til og med en switch så vi slipper og belaste lokalnettet på skolen... :dontgetit:

:lol:

(ler egentlig av pur misunnelse)

Skrevet

Ey, vi som jobber på IT-avdelinger er mennesker, vi og :ermm:

Nie: Samler alle trådene fra fredags ettermiddag for å se hva som skal gjøres på jobb i dag :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...