Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du finner smurf på minst 60 % av dem, så det skal ikke være så vanskelig. Bilde av deg selv er det du som bestemmer om du vil legge ut.

Du virker som en flott kar.

Skrevet

Og vi har jo faktisk også en søkefunksjon på dette forumet. Lagt merke til den vesle boksen til venstre under innleggene?

Fantastisk sidetall! :w00t:

7810? No vart eg nysjerrig.

Kan ikke folk lære seg å ikke referere til sidetall...

Skrevet
Nei, egentlig ikke. Ta litt hensyn nå da.

Hm.. Interfacen er blå, right? Denne boksen som ligger nede til venstre er rektangulær og hvit. Det står følgende: Legg inn søkeord.

Håper det var til hjelp :)

Ooo, er det standard diskusjon.no? Eg har vel 15 pr side eg då.

Ja, begge deler stemmer nok.

Skrevet (endret)
Tusen takk!

Alltid hyggelig å være til hjelp. Jeg tar ditt utsagn om at jeg virker som en koselig kar som et kompliment og takker for det. :)

Endret av Ballus
Skrevet
Eh, må jeg virkelig sminke meg, dresse meg opp, se pen ut og poste i bildetråden for dere?

De to første punktene er unødvendige, det tredje er sikkert automatisk, men det siste er absolutt påkrevd :)

Skrevet (endret)

Ahh, du skal kjøre hvit buss! Jeg var aldri med på noe slik, vi hadde utveksling med en annen skole i Potsdam, Tyskland, rett utenfor Berlin. Det var en god tid <3

Endret av Ballus
Skrevet
Eh, må jeg virkelig sminke meg, dresse meg opp, se pen ut og poste i bildetråden for dere?

De to første punktene er unødvendige, det tredje er sikkert automatisk, men det siste er absolutt påkrevd :)

Hey! det er min jobb og flørte med alt på 2 bein her! :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...