Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, klassen min fikk sikkert fri fra timen, men jeg - som dro hjem før dette, får fravær :wee:

Tenk deg samvittigheten om hele vennegjengen din blir bomba i filler, og du er den eneste som overlever fordi du skulker

Skrevet
Nei, klassen min fikk sikkert fri fra timen, men jeg - som dro hjem før dette, får fravær :wee:

Tenk deg samvittigheten om hele vennegjengen din blir bomba i filler, og du er den eneste som overlever fordi du skulker

Jeg hadde jublet! Survival!

Eller ikke. Skal slå fra meg 4chan-attituden.

Skrevet

Fin strategi, latskap fungerer alltid :)

Skrevet

Miih, kan ikke noen finne på å bombe skolen min, så jeg får fri da? :) Jeg er lei av å ikke gjøre noe fornuftig, jeg vil hjem, til kodingen min, evt stikke på jobb og nerde litt der... :ermm:

Skrevet

Du sier noe der. :wee:

Skrevet
Vær så snill da. Kan vi ikke holde chan-attitudsa på chan-sidene, istedenfor å bringe dem inn her? Trenger vi enda et chan-board?

Bare man kan kun gjesteposte så :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...