Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Og jeg er glad i å bake og å se film ^^ woho:D vi er like... å det er kult:P nesten merkelig nehei:P er ikke såååååååååååå like:P men har noen like ting vi liker ja.
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen.Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min jeg synes det hørest ekklet ut bare:P
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk.
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. æsj?
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Messy jobs, eller hva det heter. Nei, det er ikke æsj, ser jo helt himmelsk ut. Edit: men da skal jeg vie min tid til film, snakkes om et par timer! Endret 16. juli 2008 av Torinogut
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Ah, dirty jobs ja! Med Mike Rowe eller Peter Schmeichel?
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Ah, dirty jobs ja! Med Mike Rowe eller Peter Schmeichel? Mike Rowe er fetest:D
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Helt enig! Jeg ler mye av han! jeg å jeg elsker han:P
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen.Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min jeg synes det hørest ekklet ut bare:P Å bli holdt øye med eller å ha noe til felles med noen? Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. Det høres så sinnssykt nam ut!
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen.Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min jeg synes det hørest ekklet ut bare:P Å bli holdt øye med eller å ha noe til felles med noen? Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. Det høres så sinnssykt nam ut! holde øye med... å neidet høres drit ekkelt ut.
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Ah, er du også paranoid? ^^ ikke egentlig bare synes det er ekklet forde
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Ah. Jeg er paranoid Vel, i følge mamma og psykologen i alle fall. Selv vet jeg at jeg ikke er det.
Anbefalte innlegg