Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Ikke det at jeg har sovet, men jeg har eksamen i norsk muntlig om 4 og en halv time :]

Kaffe og snus er en virkelig god "start" på dagen! :fun:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

God morgen/natt. Har ikke sovet selv enda, får vel kanskje prøve snart, burde være litt våken i morgen. Lykke til på eksamen i alle fall. :)

Skrevet

Hehe, takker. Værst tenkelig emne for min del, håpet på samfunnsfag eller NAM, men får gjøre det beste ut av det. Og når jeg kommer hjem skal jeg sove :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Hvilket emne skal du ha om da? Får selv vite om jeg kommer opp i naturfag muntlig på onsdag. :scared:

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Vet ikke, har 30 min forberedelse, dvs får vite emnet en halvtime før.

Noen som har noen tips for hvordan jeg kan ordlegge meg og bygge opp det jeg forteller om?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Har dessverre ikke noe bra tips å komme med der, er elendig når det kommer til muntlige prøver/eksamener. :shrug: Blir alltid dødsnervøs.

Skrevet (endret)

Tror det går bedre enn på skriftlig for meg iallefall. Skriftlig oppgavene i norsk for 10ende var sykt begrensede! Fikk ikke utnytta fantasien min i det hele tatt, ble litt som å få en simpel historie for så å implementere skildringer/virkemidler. Noe jeg virkelig ikke er flink til...

Edit;

Yikes...

http://www.break.com/index/wall-falls-on-dudes-leg.html

Endret av zennox
Skrevet

Hurra for meg som fyller mitt år, ja meg vil jeg gratulere,bukke nikke,neie,snu meg omkring, danse for meg med hopp og sprett spring,ønske meg av alle gode,ting,og si meg så hva jeg vil jeg mere, gratulere

Woohoo, jeg har bursdag i dag :D

Skrevet

Så starter man dagen med ett lite smil som man bare ikke klarer å ta av. It's a good day. ^^

Og gratulerer med dagen, Campin Carl. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...