Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trodde du var ensom i dag jeg..

Jeg har masse planter i hagen som jeg nettopp var ute og snakket og delte en drink med. :)

Vi har dem konstant, men har vi rett til det? Alle godtar unnskyldningen PMS liksom, men blir unnskyldningen mensen godtatt?

Er ikke så mange som er interessert i å sjekke, da. =/

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvorfor er Idol+Norges Talenter dama(med spøkelsetryne) med på Em-sendingen på tv2!

Skrevet
Neimen, huff, svikter hukommelsen deg? Jeg venter jo på at du skal si "noe morsomt, interessant, fascinerende, spennende eller i det hele tatt underholdende".

Sitter du virkelig og teller dager? Det er litt skremmende...

Skrevet
Jeg har masse planter i hagen som jeg nettopp var ute og snakket og delte en drink med. :)
Ah,ja da har nok din dag vært koselig.
Hvorfor er Idol+Norges Talenter dama(med spøkelsetryne) med på Em-sendingen på tv2!
EM? Fotball?
Skrevet
Ah,ja da har nok din dag vært koselig.

Åja, hysterisk. Dessuten har jeg laget tre sjokolademilkshaker som aldri ble drukket, lest "Madame Terror", støvsuget, solet meg og.. tja.. vært Kibs.

Skrevet
Hvorfor drakk du ikke de?

Hadde du planer om å være noen andre en deg selv? ;)

Hvorfor skulle jeg drikke dem? Smaker bare sjokolademilkshake uansett. Dør ikke uten.

Er sjelden meg selv uansett, så.. :p

Skrevet
Hvorfor skulle jeg drikke dem? Smaker bare sjokolademilkshake uansett. Dør ikke uten.

Er sjelden meg selv uansett, så.. :p

Er ikke poenget når du lager de at du skal drikke de fordi du har lyst på det? :ermm:

Merkelige kvinnfolk.

Skrevet
Er ikke poenget når du lager de at du skal drikke de fordi du har lyst på det? :ermm:

Merkelige kvinnfolk.

Jeg tenkte du skulle si noe overraskende, nå. =/

Joda. Men så fikk jeg ikke lyst på det allikevel.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fikk nesten bien min i en blomst

Skrevet

Tror aldri jeg har hatt en slik prat med gamlingene.

Eneste jeg kan huske sånn tilnærmet det der var at mamma hadde en vits om analsex eller.no og i forbifarten så kom det ut at hun ikke var noe glad i det...bare..."ok" oO

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...