Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordelen med at folk sparer fyrverkeri her oppe i nord er at de får ingen glede av det på sommeren. Ah, lyset. :love:

Og i morgen kommer NgZ hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! :grin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrejemin så godt med mat.

Pitabrød med bacon, sopp, løk, purreløk, rødløk,sprøstekt løk (ja jeg er glad i løk..), Agaricus bisporus, kjøtt, isavssalat og dressing :love:

Skrevet
Herrejemin så godt med mat.

Pitabrød med bacon, sopp, løk, purreløk, rødløk,sprøstekt løk (ja jeg er glad i løk..), Agaricus bisporus, kjøtt, isavssalat og dressing :love:

Siden når teller ikke champignon som sopp? Og samme med oppramsinga med løk. Alt er løk. Hva er bare "løk"? Oo

Skrevet

Kibs er visst kjerring likevel. ^^

Og hva faen med at folk absolutt skal snakke med en først når en tar på headset? oO

Skrevet
Kibs er visst kjerring likevel. ^^

Og hva faen med at folk absolutt skal snakke med en først når en tar på headset? oO

Was? :ph34r:

Kibs, hæ? Driter da langt hælvette i stor bokstav :shrug:

Søt du er. ^^

Skrevet

PMS?! Jeg har da ikke PMS! :cry:

Fordømte løgner!! :mad:

Jeg er så glad i daaag! :D

Blir sikkert regn i morgen. :(

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, dette var da altså en demonstrasjon. Thanks for watching.
Skrevet

Nydelig, nydelig Kibs.

Btw. Har jenter lov å ha humørsvinginger når de har mensen, eller bare når de har PMS?

Skrevet

Jeg later som om jeg har det konstant, jeg. Utrolig så mange fordeler det gir. Pappa stakk av på hytta for helga, f.eks.

Skrevet

Vi har dem konstant, men har vi rett til det? Alle godtar unnskyldningen PMS liksom, men blir unnskyldningen mensen godtatt?

Skrevet
hæ?

Neimen, huff, svikter hukommelsen deg? Jeg venter jo på at du skal si "noe morsomt, interessant, fascinerende, spennende eller i det hele tatt underholdende".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...