Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nei, det suger rumpe. For nå kan jeg ikke gå og kreve oppmerksomhet hver gang jeg kjeder meg. Eller tvinge han til å spille med meg.

Hmf. RUMPE, sier jeg.

edit: og alt dere nevner kan jeg gjøre til vanlig :ermm:

Endret av bazukh
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hadde tenkt ditt jeg også...et år framtiden.

Skrevet (endret)
hahahaha Quarten er avlyst!! hohoho, ex'n min skulle sikkert på den tongue.gif

Vi vet, og vi ler :!:

Endret av Enojo
Skrevet (endret)

Vel, det er slått seg konkurs, så du får nok ikke dratt på Quarten i det hele tatt..

Enojo: hahahaha :rofl: FUNNAAAAAAY :D

Endret av Melisma
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jaja, skal på Storås-festival jeg :)

Skrevet (endret)

Altfor mange amatør band som ingen har hørt om,, hva forventa de egentlig? De må jo investere i store band.. de har mange norske kjente artister, men ikke det store bandet som hadde dratt folk, Turboneger! Da hadde det blitt liv i leieren jah :p

Endret av Melisma
Skrevet (endret)
Altfor mange amatør band som ingen har hørt om,, hva forventa de egentlig? De må jo investere i store band.. de har mange norske kjente artister, men ikke det store bandet som hadde dratt folk, Turboneger! Da hadde det blitt liv i leieren jah :p

Turboneger har jo ikke tid til å komme på Quartfesivalen; de skal jo spille på tørrfiskbrygga på Rootsfestivalen!

Endret av Skarstad
Skrevet (endret)

Jeg kommer til å brenne allikevel, so what the hell...

Jeg innrømmer det gjerne.. jeg kjenner meg glad når jeg vet at sånne ting ikke blir mottatt godt av han og den nye kjerringa hans..

Endret av Melisma
Skrevet

Det er en stund siden Nyttårsaften nå ikke sant?

Her er det fremdeles en gjeng med flere raketter... Litt lei av alle smella som kommer når jeg ikke venter det :p

Skrevet

Espen, det er lurt å spare fyrverkeriet sitt.

Jeg tror fortsatt jeg har noen raketter liggende fra et par år tilbake :p

Og jeg har to batteri, men de skal demonteres og gjøres om til herlige minibomber <3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...