Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hun får i alle fall dekket sin skyldfølelse og kan nå meg dog samvittighet tjene enda mer $$$

Ned med kappitalen, lissom. Hyklere, ass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NO FAP TO DAT.

Ned med kappitalen, lissom. Hyklere, ass.

Skal en først gjøre noe slikt så kunne hun da ha flyttet ned dit og ikke gjort noe sånn half-ass drit.

Skrevet
Skal en først gjøre noe slikt så kunne hun da ha flyttet ned dit og ikke gjort noe sånn half-ass drit.

Hva i alle dager skal hun flytte ned dit for? :| Hadde jeg fanden ikke gjort dersom jeg vasset i peng. At hun adopterer noen unger i stedet for å leke samaritan gjennom overstyring av UDI er jo prisverdig nok i seg selv.

Skrevet

Adopsjon er faktisk noe av det mest hjelpsomme man kan gjøre, da de får for mange barn i den tredje verdens mens vi får for få her.

Skrevet (endret)

Men problemer oppstår når du, sammen med halvparten av norges befolkning, blir en, og du ikke kan få noen til å bære deg til toalettet.

Endret av Skarstad
Skrevet

In other news.

Vi prøver igjen:

<--

Så får vi se om enkelte kjerringmoderatorer blir sutrete denne gangen også.

Skrevet (endret)

Når man ser filmer som Leaving Las Vegas er det vanskelig å ikke finne Cage-ern heit. For ikke å snakke om fordømt dyktig.

Endret av Snorre
Skrevet
Men problemer oppstår når du, sammen med halvparten av norges befolkning, blir en, og du ikke kan få noen til å bære deg til toalettet.

zEh ROBOTZ! ZEY ARE COMING!

Eller...lage noen forbrenningsovner. Sikkert det hitler egentlig tenkte på. Framtidens eldreomsorg. :ermm:

Skrevet
Eww. Nei takk, like heslig som Tom Cruise.

Nei, gi meg mr. Cage *sikle på*

Cage? Fyren er jo stygg som fy.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...