Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Alt for mye av livet mitt ligger ute på forumet. Det er egentlig morsomt, for jeg kjenner en del irl jeg også, i alle fall nå. Menne, så er jo jeg så lukket av meg. Lulz. For tro det eller ei folkens, det er ikke farlig om folk vet en del om en. Gjør en ofte sterkere å slippe maska innimellom.
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Har aldri skrevet der utenom gjest fordi jeg har for mange jeg kjenner i virkeligheten på forumet. Snakker en del med Chris, og snakka en stund med en venninne, men så begynte vi å krangle og hun brukte alt jeg hadde sagt mot meg. Såpass ja.. Ikke morro når de driver på slikt... Da seg du ivartfall hvem som er ekte venner
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Har aldri skrevet der utenom gjest fordi jeg har for mange jeg kjenner i virkeligheten på forumet. Snakker en del med Chris, og snakka en stund med en venninne, men så begynte vi å krangle og hun brukte alt jeg hadde sagt mot meg. Såpass ja.. Ikke morro når de driver på slikt... Da seg du ivartfall hvem som er ekte venner Jepp, må se på den lyse siden, vettu.
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jepp, må se på den lyse siden, vettu. Veldig lett når man ser det fra utsiden ivartfall... Ikke lett når man er midt i det selv da... Men om du vil prate, så er det bare og legge meg til på msn
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Jepp, må se på den lyse siden, vettu. Veldig lett når man ser det fra utsiden ivartfall... Ikke lett når man er midt i det selv da... Men om du vil prate, så er det bare og legge meg til på msn Takk, og i like måte. Men det føles som om jeg bør legge meg nå. God natt. Endret 13. april 2008 av Underpants
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 *gi kakao til clvn* Sånn. Nå blir du sikkert trett. Jeg lagde kakao av nykomling-sjokoladen. Den som får dem til å sovne.
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Faen da. o_O Du er sånn. Den tredje personen som snyter seg på meg i dag. Jeg er ikke et lommetørkle! xD
j-- Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Men jeg er forkjøøøla *snyte seg på fredrik istedenfor*
dysfunctional Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Er dette Forumkafeen eller Whinekafeen? :|
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Så lenge man kan holde en noenlunde munter tone angående whiningen til vanlig, så gjør det vel ingenting om de to-tre som er til stede fører en kort whinesamtale? Ingen tvinger noen til å lese.
Fredrik Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Men jeg er forkjøøøla *snyte seg på fredrik istedenfor* Helt greit, helt greit...
j-- Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Er dette Forumkafeen eller Whinekafeen? :|Litt ironisk at du whiner på det i Forumkaféen *snyte seg på fredrik istedenfor* Helt greit, helt greit... Jeg vet, jeg vet --- Hva holder folket våkent?
dysfunctional Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Var et spørsmål. Gidder ikke sitte her med whinere hele dagen, jeg køyer! Nighty
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hva holder folket våkent? Espen. Tlf-buddy nr 1. ^^
j-- Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Var et spørsmål. Gidder ikke sitte her med whinere hele dagen, jeg køyer! Nighty Natta ZeroMac =D Hva holder folket våkent? Espen. Tlf-buddy nr 1. ^^ Han burde være det, så mye erfaring han har med å prate i telefonen
Anbefalte innlegg