Kibs Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 når det kommer fra han?JA! Phew. xD En gang, og aldri mer! Aha. Klok av skade?
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hmmm får jeg gå å legge meg nå eller var det litt tidlig? bli her du Ja men jeg drev å vuderte om jeg skulle starte på jobb 0615 i morgen også men da må jeg kjøre hjemmefra senest 0515
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 når det kommer fra han?JA! Phew. xD Phew med punktum og xD? dette blir nok litt for mye for meg..
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Aha. Klok av skade? Satt meg ned med den i lomma... Ødela buksa mi den dumme saksa
Campin Carl Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nei nå får jeg sette på noe musikk på mp3'n min siden det er bare fucka trance musikk på andre siden av døra her
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Å, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått bruk for lommekniven min. Bedre enn saks, ikke sant? Og hvem går vel rundt med ei saks i lommen uansett? >.< *rekke opp hånda* Vel, ikke nå lenger, men jeg pleide å gjøre det før, var veldig praktisk å ha på skolen. Ditto foldekniver i fleng, som jeg stadig mista eller som ble konfiskert. Om en kniv fungerer til det kniven er tiltenkt, så er jeg fornøyd. Imponere damer?
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hmmm får jeg gå å legge meg nå eller var det litt tidlig? bli her du Ja men jeg drev å vuderte om jeg skulle starte på jobb 0615 i morgen også men da må jeg kjøre hjemmefra senest 0515 begyn på jobb 1905 og si du var dø
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hmmm får jeg gå å legge meg nå eller var det litt tidlig? bli her du Ja men jeg drev å vuderte om jeg skulle starte på jobb 0615 i morgen også men da må jeg kjøre hjemmefra senest 0515 begyn på jobb 1905 og si du var dø Hehe skal jo komme meg hjem igjen også
Campin Carl Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 begyn på jobb 1905 og si du var dø ...eller i koma
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 begyn på jobb 1905 og si du var dø ...eller i koma det høres bare sant ut....
chokke Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er. Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen.
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er. Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. name one of the skrapest i skuffen
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er. Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Eller som meg som ikke er den smarteste kniven i skuffen
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Han er mer som en øse Er det ikke derfor vi liker han? Er foresten enig med han da...
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen. Han er mer som en øse Er det ikke derfor vi liker han? Er foresten enig med han da... enig med han der jeg og men jo det er defor vi liker han
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hmm ... Dusje eller finne noen som gidder å kjøre en på butikken for å kjøpe småting som brus, sjokkis, pottis og shampoo?
Campin Carl Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 nah, jeg logger av nå, skal sjekke nettbyen min nå, også prøve og være sosial blant andre folk som er innen en rekkevidde på et steinkast
Kibs Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du vet i disse miljøtider... Åååh, en miljbøbevisst mann! Hvor stor er varmepumpa di, da? *wink, wink* Phew med punktum og xD? dette blir nok litt for mye for meg.. Stakar. Skal jeg kutte ut slike ting?
K.. Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Dusje. Åh, jeg er så glad når onsdagen kommer. Da er det så godt som helg jo.
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du vet i disse miljøtider... Åååh, en miljbøbevisst mann! Hvor stor er varmepumpa di, da? *wink, wink* Phew med punktum og xD? dette blir nok litt for mye for meg.. Stakar. Skal jeg kutte ut slike ting? åja... jeg takler snart ikke presset!
Anbefalte innlegg