Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Kanskje prøve å endre rutinene som du gjør før du legger deg espen? Ikke sitte i timesvis forran en pc for eksempel før en skal legge seg er ikke så helt bra. Er vel kanksje andre ting som også spiller inn *kosepå* Er Nok endel annet som spiller inn ja... Har vanligvis ikke problemer med og sovne
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 På samme måte som dere alle er fantasifigurer oppe i hodet mitt og om jeg møter dere er dere hallusinasjoner som har blitt konkrete?
j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Men ikke svigermors? HA_HA Æsj, jeg har blitt en av de som kun sprer dritt i kafeen.
b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Er Nok endel annet som spiller inn ja... Har vanligvis ikke problemer med og sovne Nei da blir det nok straks vanskeligere. Prøv å få pratet ut om det mann...hjelper alltid.Æsj, jeg har blitt en av de som kun sprer dritt i kafeen...Men vi er glad i deg allikevell ^_^
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Æsj, jeg har blitt en av de som kun sprer dritt i kafeen. I see no problem Nei da blir det nok straks vanskeligere. Prøv å få pratet ut om det mann...hjelper alltid.Pratet endel... dere forumtøser er flotte og ringe og prate med <3men satser på at helvete er over neste uke... da skal jeg trygle og be
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Æsj, jeg har blitt en av de som kun sprer dritt i kafeen. Å, du vet ... "shitting in a sea of poop." Ta det ikke tungt.
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Men ikke svigermors? HA_HA Æsj, jeg har blitt en av de som kun sprer dritt i kafeen. Og likevel liker jeg å se avataren din her og innleggene dine ^^
b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Tja, det har blitt en tendens til at det blir litt ringing. Dog er ikke så ofte at en har fått noe samtaler nå i det siste.
Gjest Slettet+312 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 *poke tilbake* pff, poke er ikke facebook, jeg bruker ikke poke der engang:P
j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Takk. Luv u 2 guis <3 Haha, ingen klarer å gjette hvor/hva jeg gjør nå! (Ja, kan dere gjette litt?) 8D
b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 *poke tilbake* pff, poke er ikke facebook, jeg bruker ikke poke der engang:P Nei akkurat. Er vel kanskje ikke kjent for alle vil jeg tro.
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du koser med deg selv på rektors kontor mens du egentlig skal fikse PCen hans/hennes og så fant kinky bilder av familien til vedkommende som du nå koser deg med?
Demantios Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Haha, ingen klarer å gjette hvor/hva jeg gjør nå! (Ja, kan dere gjette litt?) 8D Wankin' off? Spiser? Prater med noen? Confer server? Kjeder deg?
Gjest Slettet+312 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nei, jeg har aldri vært på HWlan... Eneste lan jeg har vært på TG, og jeg var helt klart ikke crew der^^,
j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Du koser med deg selv på rektors kontor mens du egentlig skal fikse PCen hans/hennes og så fant kinky bilder av familien til vedkommende som du nå koser deg med? Ganske nærme, men ikke heelt ^^ Er på et storsenter og driver med lyd og bilde i forbindelse med "Østfoldmesterskap Helsearbeiderfaget 2008". Sitter haugevis med elever bak meg x)
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Tja, det har blitt en tendens til at det blir litt ringing. Dog er ikke så ofte at en har fått noe samtaler nå i det siste.kan ringe deg jeg har jo nr ditt allerede
j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nei, jeg har aldri vært på HWlan... Eneste lan jeg har vært på TG, og jeg var helt klart ikke crew der^^, mkaj! trodde du muligens var hun ene som løp rundt der et par dager og var supermenneske
b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Er på et storsenter og driver med lyd og bilde i forbindelse med "Østfoldmesterskap Helsearbeiderfaget 2008". Sitter haugevis med elever bak meg x)Da har du som oppdrag å vise noe sjokkerende til de ala to jenter en kopp eller lignende j/k
Demantios Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 mkaj! trodde du muligens var hun ene som løp rundt der et par dager og var supermenneske Blondia som slo fingern sin?
Anbefalte innlegg