Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Ps ble kalt good girl av instruktøren idag dont call me that skulle trodd jeg var en tispe

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Klaging er gøy anbefales tror faktisk ikke jeg har gjort annet enn å klage idag

Skrevet (endret)

Finn noe annet enn kongefamilien i dag også, hvertfall. Det er jo 10 millioner værre ting å bry seg om enn de 2-3 folkene.

Kan jo dra sammenligning med USA, der over hundre tusen signerte en online petition til guvernøren for å få deportert justin bieber, men ikke gidder å gjøre det samme for saker som faktisk angår deres daglige liv.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nei og nei skal bli et bra menneske skal slutte med klaging

Skrevet (endret)

Jepp..viktigere enn ting som Obamacare eller våpenlover også. Hva den drittungen gjør på andre siden av landet er jo veldig viktig i den store sammenhengen :p

Engasjer dere i noe fornuftig, ikke tullesaker som får likes på facebook.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg engasjerer meg i viktige ting også

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jo jeg er bedre enn de fleste av dere, men bkir en del feil på mobil

Skrevet

Haha, nei nei. Men er masse shit. Er ikke så lurt å skrive om det på et åpent forum, tenker jeg. Men er familien til eksen min og folk rundt som opplever så mye at man kunne laget en såpeserie over flere sesonger bare på alt de har opplevd.

Skrevet (endret)

Haha, nei nei. Men er masse shit. Er ikke så lurt å skrive om det på et åpent forum, tenker jeg. Men er familien til eksen min og folk rundt som opplever så mye at man kunne laget en såpeserie over flere sesonger bare på alt de har opplevd.

Start en egen tråd om det, det gjør jo alle andre

Endret av Bytex
Skrevet

Da har jeg sett "En prest og en plage" på NRK1.

Han sa at om ikke statusen var endret når han døde ville han bli pakket i en plastsekk naken og kastet foran stortinget.

Ser ikke ut som det ble noe av det.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...