Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være en av faktorene som spiller inn, ja. Men ikke nødvendigvis i alle situasjoner.

Yeah, selv kan jeg få tendenser til å være veldig ekkel mot folk med vilje hvis jeg er i dårlig humør. Kjedelig, fordi jeg får alltid dårlig samvittighet etterpå.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Flyalarm overalt. Trøndelag og.

Skrevet

Har bodd i slik studentblokk på Gjøvik. Der hadde de flyarm rett utafor vinduet mitt. Fikk jo sjokk da jeg hørte den første gangen.

Skrevet

Flyalarmen går av samtidig over hele landet, og det er meg bekjent plassert på omtrent samtlige kommunale bygninger (hvertfall med en viss avstand fra hverandre).

Skrevet

Husker den debatten som var i fjor om varsling på mobil og slikt. Jeg synes det er ganske dårlig at de ikke har gjennomført det. Selv om alarmen er høy er det jo enkelte steder du rett og slett hører null og niks.

• Liker 1
Skrevet

Det er alltid onsdager kl. 12 de tester, over hele landet. At folk fremdeles er overrasket over det skjønner jeg ikke :p

Skrevet

[...]er det jo enkelte steder du rett og slett hører null og niks.

Som her, for eksempel. Hørte ikke tegn til noe som helst.

Skrevet

Hei alle samenn jeg er en erlige person og vild ingen vont men di som er vone med meg så er vond i hjend mine vener er mine og di som hater meg kan bare hata meg da kløner som brynen han har jævelen i seg den mongolsjævelen skala på hode

Skrevet

Hei alle samenn jeg er en erlige person og vild ingen vont men di som er vone med meg så er vond i hjend mine vener er mine og di som hater meg kan bare hata meg da kløner som brynen han har jævelen i seg den mongolsjævelen skala på hode

Hæ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...