Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var " :wee: " -en som gjorde det.

Folk som ikke bruker smilyer når de "snakker" på nett framstår som sure. Derfor jeg bruker masse smileys lxxzm

:D :D

Men, jeg sitter faktisk og hører på den nå. Bra mattemusikk lxzzm.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
40000000 milliarder bomringer i Norge, skulle tro det hadde holdt, eller halvvert den jævla veiavgiften!!

det er godt og vell ett par bomringer på meteren det.. :tease:

Skrevet
for noen sinnsyke silliser på bilde nr 2 eplefe :ph34r:
Du mener hyllene hennes? Ja, det var vel den størrelsen han ville ha da han skiftet kjønn. Litt store for min smak. xD
Skrevet

Hyllene jeg tenkte på ja :!: Litt for store for min smak også. Jeg har C-cup selv men kunne tenkt meg litt større. Men ikke så veldig mye større. Får ikke lov for typen da så.. :hrm:

Hvis h*n der hopper kommer hele stasen til å falle ut av toppen!

Skrevet
Hyllene jeg tenkte på ja :!: Litt for store for min smak også. Jeg har C-cup selv men kunne tenkt meg litt større. Men ikke så veldig mye større. Får ikke lov for typen da så.. :hrm:

C-cup er da ingenting å klage på, er relativt nærme "perfekt" i mine øyne. Må gå etter "god håndfull" prinsippet! ;P

Skrevet

Like greit at hun holder seg til catwalken, mao.

Jeg har c/d og jeg vil og ha større. Jenter blir bare ikke fornøyde. Jeg har heldigvis ingen type som kan stoppe meg, men jeg vil amme barnet/barna mine om jeg en gang skulle få noen.

Skrevet

En ting jeg ikke skjønner, da jenter har tatoveringer til langt nedover låra. Det kan jo selvfølgelig se bra ut, men alikevel.

Tenk når de blir gamle, da. :(

Så ei i Bilbao, og det så heeeeeeelt jævelig ut. =D

Skrevet (endret)
Hva om man treffer en fyr som har DIGRE hender da :ohmy:

det har jeg :wee:

Jeg har ikke så stor pikk, men jeg er en jævel på å kose.

^^

@L_C: Ja, de bruker store hansker

Endret av Den store P
Skrevet
Er det ikke sånn at c-cup kan være jævlig mye rart avhengig av tallet som kommer i tillegg?

YEPP. En 95C betyr store pupper og enormt brei rundt rævva

En 70C betyr smal rumpe, smal midje og middels store pupper

Store hender = store hansker ja - :!:

Skrevet
Er det ikke sånn at c-cup kan være jævlig mye rart avhengig av tallet som kommer i tillegg?
Har du 116 C er det nok ikke akkurat store pupper, nei :ph34r:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...