Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sykt dritt når et datasystem som krever 100% driftsikkerhet hele døgnet går ned kl 2 på natten da. :) Da er det greit at det finnes folk man kan ringe. Når man ikke har evnen til å fikse det selv. :wee:

Endret av MrBjoern
Skrevet (endret)

Nei, det er ikke det.

edit: Nå vet ikke jeg hva slags henvendelser Slimda får, men vår vakttelefon går ikke på spørsmål som "Hjelp, jeg får ikke til å skrive ut fra Superoffice" ol. Det er litt mer kritisk enn som så.

Endret av bazukh
Skrevet

IT-utstyr står jo på døgnet rundt. Tror du verden skrur av serverene på natta? :p

Vel. Nav gjør jo det?

JAMEN! Trenger man hjelp klokka 4 er det egentlig bare et tegn på at "NÅ, bør du gå og legge deg!"

Kan jo ikke det, når firmaet ditt er avhengig av at serverene er oppe å går til alle døgnets tider. :)

Skrevet

Meh, jeg tror jeg har pådratt meg et virus eller to.

Vondt i hodet, sitter og kaldsvetter samt at jeg egentlig føler meg noe forbannet varm. >.<

Er på jobb allikevel tho. Blir en flott dag vil jeg tro :D

Skrevet

IT-utstyr står jo på døgnet rundt. Tror du verden skrur av serverene på natta? :p

Vel. Nav gjør jo det?

JAMEN! Trenger man hjelp klokka 4 er det egentlig bare et tegn på at "NÅ, bør du gå og legge deg!"

Kan jo ikke det, når firmaet ditt er avhengig av at serverene er oppe å går til alle døgnets tider. :)

Men de som er helt avhengig har vel sine egne folk? ermm.gif

Skrevet

Det er rimelig dyrt å ansette en stakkar til å drifte slike ting 24/7, hvertfall for en liten bedrift. Ofte bedre å bare ha en man ringer til om det virkelig skulle gå dritt. :)

Skrevet

Sant dokke bruker melk i eggerøre?

Ein eg kjenner bruker ikkje melk. LOL

Aldri brukt melk. Ser ikke helt vitsen. :)

Men så skal det også nevnes at jeg som oftest lager meg mer spennende retter enn vanlig eggerøre da. :wee:

Skrevet

Og så så utrolig mye sunnere enn vann...

Det finnes ikke nok facepalm-bilder i universet for å beskrive hva jeg føler om akkurat det der.

Eggerøre skal ikke være sunt. Det skal være godt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...