Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Da har jeg innover.. Er bare feite folk som har utovernavle! Bytex: Deg om det.
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Kanskje best å innse det Kun de som har opplevd noe slikt, vet hva det innebærer :/ Hva faen Glint?
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hvor ble det egentlig av SO folkens? Jeg har prøvd å lete etter dem for å ta opp noen gamle innlegg, men jeg finner dem jo ikke... Sikkert bare jeg som er noob... jepp... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;hl=siste+ordet Da har jeg innover.. Er bare feite folk som har utovernavle! vil ikke si meg enig i det... mange slanke pene jenter med utover også...
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;hl=siste+ordet Tenkte mer på SO3 og 4 jeg da...
Skarstard Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sasab, det er egentlig ingen vits å prate om det i denne tråden, folk flest her har bare sittet på rommet sitt fra de gikk på ungdomsskolen til de ble voksne. Inkl. meg. Vi kan aldri sette oss inn i en slik situasjon som det som skjer i kosovo/serbia nå. Vi har ingenting å sammenligne med fra våre egne liv. Blir bare synsing. At man må ha førstehåndskjennskap til en gitt tema for å kunne drøfte det er kanskje et av verdens dummeste og mest misbrukte argument.
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 At man må ha førstehåndskjennskap til en gitt tema for å kunne drøfte det er kanskje et av verdens dummeste og mest misbrukte argument. Det har sine fordeler og ulemper, egentlig
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jammen sonja er hååååttth! Espen: Det hadde ikke jeg likt å se..
JR Ewing Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Mmm.. det var ikke godt med middag.. Kokt torsk, rogn og fiskelever. Ikke akkurat noe jeg gomler. Berlevåg i et nøtteskall..
chokke Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Chokke: jeg skal sjekke religionsdelen, selv om jeg synes det blir mye diskusjom om livet og døden og islam... Samfunnsdelen generelt er kjedelig. Politikk har jeg ingen interesse av, og religionsdelen tar for seg (som sagt) livet, døden og islam/kristendommen og der har jeg ingen interesse/kunnskap så blir bare å bla kjapt igjennom og kjede seg. Teknologi og vitenskap har til dels interessante temaer, men for få brukere til å sjekkes daglig. Og disse relasjoner/seksualitet/helse/barn-delen har jeg enda mindre interesse av (med mindre jeg poster noe der, som regel anonym ). This is serious thread, and this is serious question: Hvem er dama i bildet ditt Kristine (som er navnet ditt ikke sant, Sonja84)? Endret 21. februar 2008 av chokke
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;hl=siste+ordet Tenkte mer på SO3 og 4 jeg da... ligger linker i førsteposten... under "Historie" Espen: Det hadde ikke jeg likt å se.. skal se om jeg finner no...
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Skal eg lage "Navletråden" og spørje ein moderator om h*n vil leggje til ein poll?
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jammen sonja er hååååttth! Og der innså SasaB at han fremdeles lider av kjærlighetssorg. Faen ta meg, jeg greier ikke å tenke på andre jenter selv om jeg ble avvist. Når skal denne lidelsen ta slutt? *forbanne jenta som stjal hjertet mitt, og knuste det*
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Mmm.. det var ikke godt med middag.. Kokt torsk, rogn og fiskelever. Ikke akkurat noe jeg gomler. Berlevåg i et nøtteskall.. Du liker deg der! Men jeg er i Hammerfest nå!
Sonja84 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vil takke Underpants for kommentar i politikk delen. love u, he-he!!!
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 ligger linker i førsteposten... under "Historie" ååå... Do'h!
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vil takke Underpants for kommentar i politikk delen. love u, he-he!!! Fant ein sak som eg hadde følgt litt med på då den hendte. Tar ein kikk til bortpå der og sjekke om eg finn no anna interessant.
Ferchie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sasab: Er Sonja eksen din? Underpants: Ja, lag en innover/utovernavl tråd! Så kan vi legge ut bilder av lo samleren vår!
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sasab: Er Sonja eksen din? Underpants: Ja, lag en innover/utovernavl tråd! Så kan vi legge ut bilder av lo samleren vår! Ja! Eg startar no!
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 veldig få treff på både utover og innovernavle... men ser ivartfall en god del utovernavler om sommeren her i arendal da... og mange er på pene kropper... og selfølgelig på mange feite
Anbefalte innlegg